RAZLOMLJENOST SVJETLOSTI

13.12.2022.



slika: digital artist



svjetionici pronose
razlomljenu svjetlost
nekima u daljini,
a ja bih prihvatila
tu razlomljenost
koja bi me odvela
do cjelovitosti,
dok ona nestaje fluidno
i otvara se romboidno
pa se oštri bridovi
protežu u daljine
ili su sanjači
samo tek neki sanjari
koji prolaze
kroz neke čudne snove
pa misle
da su to
neke ulice nove

nedostaju mi neke riječi,
tišinu sam zamotala
oko sebe kao šal
i polako nestala u kiši




napisano: 06.09.2019. U 19:3h, a iz 4. zajedničke zbirke poezije
"4 MAŠTOVITE DUŠE"
autorice: Alemka Brazzoduro, Anđa Jotanović, Biserka pl. Vuković i Jadranka Varga“


http://www.digitalne-knjige.com/mastovite.php

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN broj: 978-953-354-212-6
Sva autorska prava pridržana. Nijedan dio ove pjesme u prozi ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.





''Blagdan sv. Lucije - kroz svu kršćansku povijest štuje se među kršćanima kao mnogostruka zaštitnica – slijepih (tjelesno i duhovno), ratara, lađara, staklara, krojača, tkalaca, pisara, vratara i kovača.''

Morala sam ovo staviti... danas je moja sv. Lucija, dan kad za mene (osobno) počinje očekivanje Božića, rođendana našega Gospodina Isusa.

napiši nešto, ako želiš: (23) * ispiši * #


@Copyright 2005. - 2023. Jadranka Varga - /shadow-of-soul / Blog je zaštićen zakonom o autorskom pravu. Svako kopiranje, prerada ili korištenje bloga u komercijalne svrhe je zabranjeno i zakonski kažnjivo.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.