sex i grad u Hrvata

05.04.2008., subota

Come back, baby come back!!!

Hm... Ovo su neki pokušaji da se vratim, nadoknadim sve propušteno u 2 godine, ali svaka pametna glavica bi odavno skontala da je to nemoguće. I zato, već dva dana koliko sam on line švrljam po vašim blogovima, čitam zadnjih nekoliko postova i glupo mi je ostaviti bilo kakav komentar, vjerovatno biste se svi pitali "Od kud sad ova?". Čak sam počela razmišljat i da krenem iz početka, napravim novi blog i onda kontam, kontam i SKONTAM! ma idem pisat pa šta bilo da bilo. Ovdje sam i radi vas dragi moji blogeri, ali i radi sebe i svaki novi početak nije lagan, a kamoli povratak na početak.
Suludo bi bilo pisat šta mi se dešavalo u ove 2.god, kao i kod svih nas bilo je uspona i padova, al uvijek se dočekam na noge ah a šta mi drugo i preostaje sretan
Ukratko, ovo je novi početak koji znam da možda neće bit lagan, al nastavljam tamo di sam stala prije 2.god. Nastavljam pisat radi sebe, radi vas...

Budite mi pozdravljeni,Kirshna pogotovowave

Svira: Laura Pausini- live
- 12:04 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Postojanje...

sve ono sto vidim,cujem,sve sto mi se desava i sto me okruzuje, da, ponekad kao i svi imam potrebu to prokomentirati. I podjeliti s vama... jer život se sastoji od trenutaka

Volim pročitati šta imaju za reć:

Samo moje....


Davno

Sve ono što smo imali
davno smo uništili.
Za sve ono što smo nas dvoje postojali
davno se izgubilo.
Sve ono što smno bezuvjetno gradili
davno se srušilo.
U sve što smo vjerovali
davno smo prestali.
Kao da smo htjeli zaboraviti
da smo se nekad davno voljeli...



Volim te

VOLIM TE, i ne slutiš koliko.
Čuješ li me? VOLIM TE.
Govorim ti tiše, glasnije pa opet tiho
pa ti šapućem da ne čuju znatiželjnici
vičem pred cijelim svijetom da te volim
izgovaram bez straha ono što osjećam
potpuna sam jer TE VOLIM
slobodna jer ti to govorim
i na poslijetku sretna
jer znam da i ti voliš mene.



Još uvijek.

Dio tebe čuvam u sebi.
Još uvijek.
Čudno, zar ne?
Moji snovi su veći od neba.
Još uvijek.
I to je čudno, ha?
Moja ljubav živi u meni samo za tebe.
Još uvijek.
Ali ništa mi se ne čini čudno
jer moje srce kuca otkucajima tvojim,
dane brojim samo da te ugledam
i sanjam tebe, tebe koji nikad nećeš biti moj...



Ako ikad...

Ako ikad budem ponovno voljela
voljet ću muškarca poput na tebe.
Znam, jednostavno znam.
Ako ikad upoznam muškarca nalik na tebe
voljet ću ga koa što sam tebe voljela.
Ako te ikad prebolim
možda ću voljet nekog kao što sada volim tebe.

Nešto "pametno"

Nisam te napustila zbog drugog muškarca. Napustila sam te zbog druge žene- one koja nisam moga biti dok sam bila s tobom.
By: Ellen Hansen

Ne postoji prečica do mjesta na koje se isplati poći.
By: Beverly Sills

Svi se tvoji snovi mogu ostvariti... ako imaš hrabroszi provesti ih u djelo.
Nepoznati autor

NItko se ne rađa kao žena, to se postaje.
By: Simone De Beauvoir

Kako ćemo naći ljubav? Naša je u trenutku kad je dajemo.
By: Joan Walsh Anglund

Nevjerojatno kako osoba postane hrabra kad zna da je voljena.
By: Freud


Hvala što ste bili tu

Free Counter
Free Counter