sex i grad u Hrvata

16.01.2006., ponedjeljak

Ponešto o svemu... UKRATKO: Ništa pametno!

Vratila sam se!... Puna pozitivne energije... recimo... Da, išla sam skijat, točnije radit kao učitelj skijanja. Ekipa već stara i poznata, uigrani tim. Tri učitelja i mi dvije učiteljice. Sve štima, osim jednog... Definitivno sam došla do zaključka da sam tip žene koja bolje funkcionira s muškarcima nego s ženama u društvu. Imam feeling da sve prijeteljice koje sam stekla do neke 18, 19 da je to to. S ovom curom koja je bila s nama sam kao dobra, idemo na kave, čujemo se i sve i onda dođemo na skijanje i ona se ponaša kao da se neznamo. Šuti ko riba cijelo vrijeme, sve joj ide na živce, bla bla... Ja sam si u glavi napravila da sam otišla na godišnji, da se želim opustit i zabavait pa makar to trajalo samo 7 dana. I tako mi je i bilo. Zafrkancija, škola skijanja s genijalnim klincima od 7 godina s kojima je gušt radit jer su još uvijek iskrena i neiskvarena bića tako da sam stvarno uživala radit, navečer cuga, karte... U mojoj glavi raj... A to što se moja prijateljica učiteljica nije mogla opustit i zabavit, e to joj ja nisam kriva. Svi imamo loših trenutaka, ali da netko može gunđati tjedan dana e to mi nije jasno. Uostalom koje silne probleme osim faksa i ljubavi može imati jedna mlada osoba? Moja "prijateljica" očito nije ni svijesna što je još sve čeka u životu... Šteta, jer propušta sve ovo sad lijepo...
Vratila sam se još sigurnije u sebe, s jednom radnom skijaškom godinom( što se inozemstva tiče) iza sebe, s još večom željom za nekim novim stvarima. Shvatila sam se da se mogu prilagodit raznim sitacijama, snaći se u raznim društvima, spustit se na razinu klinaca i šprehat s njima a da ujedno imam svu kontrolu nad njima. Došla do spoznaje da definitivno još ne želim svoju djecu ali isto tako su se ipak u meni pojavili neki majčinski osjećaji i neke misli o tome kakva bih majka bila i koliko bih uživala u tome. Jako, vjerujem nakon ovog iskustva iako će sve to još malo pričekat. Valjda sam u ovih tjedan dana razmišljala o svemu tako da su mi se svakave misli "nakotile" u mojo glavi.
Odmah u subotu nakon puta sam imala "vatreni" povratak u svarnost- radila sam noć... I preživjela... A danas je bilo stvarno okrutno. Cijeli dan sam bauljala po faksu, žicala potpise i tražila teme za neke seminare( koje inače mrzim pisat jer mi to sve pomalo nema smisla, "recitiram" članak iz novina nekom žnj asistentu koji u prvoj klupi pilji u mene dok me ostatak dvorane uopće ne sluša) ali i to sam preživjela... :) Sutra opet. Pa dobrodošla ja sama sebi nazad u svakodnevnicu!

Svi se pitate što je s Novim? Hm... Divan, krasan, pažljiv, nikad moj... Nakon one svađe( koju sam ja pametno prespavala) trudio se maksimalno, sjeli smo na kavu i otvoreno pričali, spašavali ono što nema budučnosti a ipak smo oboje odlučili krenut napred- zajedno. Nemam u cilju mijenjat čovjeka od skoro tridest godina a i njemu sam pokušala objasnit da neke stvari mora prihvatit i da se oboje moramo potrudit ako želimo da sve to uspije. Ja sam nakon toga otišla na skijanje, zvao je svaki dan, poruke i ostale priče kako mu falim, kako ovo kako ono... Ja sam pomalo umorna od svega iako se trudim ne misliti što će jednog dana biti s nama. Za sada je sve ok iako on ovaj tjedan na službenom putu tako da se nećemo vidjet niti ovaj tjedan. Stvarno sam u ovih tjedan dana primjetila promjenu na njemu( barem što se mobilne komunikacije tiče jer ga vidjela nisam) i moram priznat da mi se takav sviđa. A do kad će to trajat, vidjet ćemo. Niti o tome ne želim razmišljat, nakon dugo vremena u svim tim pričama koje se vrte oko mene vidim neku pozitivnu stranu i to i se sviđa. Nisam više "vječiti pesimist", kako su me moje frendice voljele nazivat. Našla sam neki unutarnji mir i sreću i to me još više veseli. Želim uživat u tome...
Šta ima u njemu da sam još s njim? Ne znam, i nemojte me to pitat. Kamo sve to vodi? Ne znam i u ovom trenutku ne želim znat. Opet se prepuštam trenucima koje nam ukradeno vrijeme nudi..

M. se javlja tu i tamo, pošalje sms, baca neke spike dal sam našla kakvog bogatog tipa i udala se. Iskreno, malo mi je glupo da mi se čovijek s kojim sam bila dvije godine javlja s takvom šprehom ali previše sam ga voljela da bih mu išta zamjerila. Duboko u meni on će uvijek biti ono nešto "moje" i ne želim taj feeling kvarit.

E da i još nešto samo da spomenem... U petak prije puta sam bila na... ma ne mogu ti nazvat spojem, ali na kavi s jednim dečkom kojeg sam upoznala ovo ljeto preko frendice i kojem se sviđam( a moram priznat da nije loš:)) Ali to ću ostavit za slijedeći post...

Do švarkanja ekipo moja, big pozdav i kiss

Svira: Balašević: Dal je to sve bio samo fol?
- 23:45 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Postojanje...

sve ono sto vidim,cujem,sve sto mi se desava i sto me okruzuje, da, ponekad kao i svi imam potrebu to prokomentirati. I podjeliti s vama... jer život se sastoji od trenutaka

Volim pročitati šta imaju za reć:

Samo moje....


Davno

Sve ono što smo imali
davno smo uništili.
Za sve ono što smo nas dvoje postojali
davno se izgubilo.
Sve ono što smno bezuvjetno gradili
davno se srušilo.
U sve što smo vjerovali
davno smo prestali.
Kao da smo htjeli zaboraviti
da smo se nekad davno voljeli...



Volim te

VOLIM TE, i ne slutiš koliko.
Čuješ li me? VOLIM TE.
Govorim ti tiše, glasnije pa opet tiho
pa ti šapućem da ne čuju znatiželjnici
vičem pred cijelim svijetom da te volim
izgovaram bez straha ono što osjećam
potpuna sam jer TE VOLIM
slobodna jer ti to govorim
i na poslijetku sretna
jer znam da i ti voliš mene.



Još uvijek.

Dio tebe čuvam u sebi.
Još uvijek.
Čudno, zar ne?
Moji snovi su veći od neba.
Još uvijek.
I to je čudno, ha?
Moja ljubav živi u meni samo za tebe.
Još uvijek.
Ali ništa mi se ne čini čudno
jer moje srce kuca otkucajima tvojim,
dane brojim samo da te ugledam
i sanjam tebe, tebe koji nikad nećeš biti moj...



Ako ikad...

Ako ikad budem ponovno voljela
voljet ću muškarca poput na tebe.
Znam, jednostavno znam.
Ako ikad upoznam muškarca nalik na tebe
voljet ću ga koa što sam tebe voljela.
Ako te ikad prebolim
možda ću voljet nekog kao što sada volim tebe.

Nešto "pametno"

Nisam te napustila zbog drugog muškarca. Napustila sam te zbog druge žene- one koja nisam moga biti dok sam bila s tobom.
By: Ellen Hansen

Ne postoji prečica do mjesta na koje se isplati poći.
By: Beverly Sills

Svi se tvoji snovi mogu ostvariti... ako imaš hrabroszi provesti ih u djelo.
Nepoznati autor

NItko se ne rađa kao žena, to se postaje.
By: Simone De Beauvoir

Kako ćemo naći ljubav? Naša je u trenutku kad je dajemo.
By: Joan Walsh Anglund

Nevjerojatno kako osoba postane hrabra kad zna da je voljena.
By: Freud


Hvala što ste bili tu

Free Counter
Free Counter