sex i grad u Hrvata

02.01.2006., ponedjeljak

S Novim(odlukama) u Novu!

Sama proslava Nove je bila više nego dobra. S obzirom da je meni bila radna. Do 1.40 nisam dobila niti jedan sms s najboljim željama za Novu godinu, ali kad se Vip udostojio pustit da i meni stignu poruke, e onda nije bilo kraja.. :) Prvi mi je Novu čestitao Novi i to na oba dva mobitela! Stvarno se ponekad trudi biti najbolji iako nije moj :) Jučer nije izdržao da me ne zove pa je i za to našao ispriku doma. Neki dan sam mu rekla da neka me proba razumjet jer sam ja osoba koja se boji ulagat i pustit osjećaje u nešto što me jednog dana može povrijedit. Jednostavno mi treba vremena i iz tog razloga sam suzdržana u odnosu na njega. Ali uživam u svakom trenutku s njim, mogu samo sjedit na kavi i pričat, već sam se naučila da moram biti skulirana i ne dolazit u napast da ga poljubim pred cijelim kafićem. A oni poljupci i sve ostalo daleko od svih, ukradeno nešto, nešto je samo naše i zato je još i slađe.
Što se tiče ljubomore i posesivnosti Novog najlakše je reć "ja sam takav". Mislim da se uz malo( ili malo više) volje i želje to može promjenit i da će me izgubit ako se bude nastavio ponašat tako. Već je i naša ekipa skužila da sam druga osoba kad sam s njim i kad sam bez njega. Jer kad smo u društvu postojimo samo on i ja, samo mi pričamo( a svaki dan smo sami i na kavi!), naljuti se ako pričam s nekim drugim, plešem, zezam se. Ja sam drugačija osoba od onog šta on očekuje od mene ili možda ima doma, ja se ne želim i neću mijenjat jer svi me znaju i vole kao curu za akciju, zezanciju, ples... Otišla sam toliko daleko da sam prihvatila da je oženjen, što sam pristala na vezu s zauzetim muškarcem i da još sad živim u zlatnom kavezu- radi njega? Nema šanse jer ako je to cijena njegove ljubavi, nije vrijedno...

Gledam i čitam po tv-u, novinama, netu, pa i na blogu svatko piše o novogodišnjim odlukama, šta hoće, neće učinit u slijedećoj godini... Iskreno, meni ove godine nije palo ni na pamet donosit neke odluke, jednostavno se nisam sjetila. Ili mi možda sve u životu štima pa ništa ne moram mjenjat... Eh, da je barem sve tako ružičasto. Smatram da i Nova godina nije baš najbolje vrijeme za donošenje nekih važnih odluka. Kako bi npr. bilo da sam odlučila pričekat i ostavit M.-a tek nakon Nove? Zamislite situaciju: "Tralalal sretna Nova godina i da znaš, želim ti da u 2006. nađeš još bolju curu od mene jer ja više ne želim biti s tobom!". Jao...
Došla sam do zaključka da sam mnoge odluke donjela u prošloj godini a ni datuma im se ne sjećam. Čemu se ograničavati na datume, godine, vrijeme kad život je samo jedan i želim ga živjeti onako kako ja želim. Zadovoljna i sretna ulazim u 2006. s najboljim željama i voljom da ću se truditi da mi ova godina bude još i bolja od prethodne. Pa eto vam odluke! :)
Do švrakanja, pusa i pozdrav

Svira: Buena Vista Social Club
- 16:36 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Postojanje...

sve ono sto vidim,cujem,sve sto mi se desava i sto me okruzuje, da, ponekad kao i svi imam potrebu to prokomentirati. I podjeliti s vama... jer život se sastoji od trenutaka

Volim pročitati šta imaju za reć:

Samo moje....


Davno

Sve ono što smo imali
davno smo uništili.
Za sve ono što smo nas dvoje postojali
davno se izgubilo.
Sve ono što smno bezuvjetno gradili
davno se srušilo.
U sve što smo vjerovali
davno smo prestali.
Kao da smo htjeli zaboraviti
da smo se nekad davno voljeli...



Volim te

VOLIM TE, i ne slutiš koliko.
Čuješ li me? VOLIM TE.
Govorim ti tiše, glasnije pa opet tiho
pa ti šapućem da ne čuju znatiželjnici
vičem pred cijelim svijetom da te volim
izgovaram bez straha ono što osjećam
potpuna sam jer TE VOLIM
slobodna jer ti to govorim
i na poslijetku sretna
jer znam da i ti voliš mene.



Još uvijek.

Dio tebe čuvam u sebi.
Još uvijek.
Čudno, zar ne?
Moji snovi su veći od neba.
Još uvijek.
I to je čudno, ha?
Moja ljubav živi u meni samo za tebe.
Još uvijek.
Ali ništa mi se ne čini čudno
jer moje srce kuca otkucajima tvojim,
dane brojim samo da te ugledam
i sanjam tebe, tebe koji nikad nećeš biti moj...



Ako ikad...

Ako ikad budem ponovno voljela
voljet ću muškarca poput na tebe.
Znam, jednostavno znam.
Ako ikad upoznam muškarca nalik na tebe
voljet ću ga koa što sam tebe voljela.
Ako te ikad prebolim
možda ću voljet nekog kao što sada volim tebe.

Nešto "pametno"

Nisam te napustila zbog drugog muškarca. Napustila sam te zbog druge žene- one koja nisam moga biti dok sam bila s tobom.
By: Ellen Hansen

Ne postoji prečica do mjesta na koje se isplati poći.
By: Beverly Sills

Svi se tvoji snovi mogu ostvariti... ako imaš hrabroszi provesti ih u djelo.
Nepoznati autor

NItko se ne rađa kao žena, to se postaje.
By: Simone De Beauvoir

Kako ćemo naći ljubav? Naša je u trenutku kad je dajemo.
By: Joan Walsh Anglund

Nevjerojatno kako osoba postane hrabra kad zna da je voljena.
By: Freud


Hvala što ste bili tu

Free Counter
Free Counter