Degeneracija X

30.11.2005., srijeda

SVE U FINU MATERINU

Pa ovo nije za ljude!!!Danas nam došli ravnatelji i pedagogica na sat geografije.
Tipičan sat geografije: ženska predaje samo prvoj klupi ispred nje jer tamo sjede štreberice ostatak razreda nitr je čuje nit je doživljava, ili telefoniramo ili žderemo ili trčimo po razredu,a ženska sva neka uplašena mala anoreksična i nemože nam budalama ništa i tako sat izgleda...ne to se nemože nazvat sat.
A kako je bilo kad je ravnatelj došao:svi mirni ko bubice donose dvije ženske od 150cm kartu i jedva ju nekako postave na stalak i sad ženska kaže da ćemo ponavljat gradivo...ajd super.Ja nisam mogla vjerovat svi smo sve znali joj kako smo mi inteligentan djeca ja sam čak bila pred kartom i naglašavam :NISAM SE OSRAMOTILA Željka znam da si ponosna!
I sad završi sad i dignme se ravnatelj ...ti kad se on počeo derat bili smo u 20 razreda i nigdje nismo vidjeli ovakvo ponašanje ovo nije ni za vrtić!!!Grozni ste nemate nikakvo poštovaje prema profesorici...Onda se ubacuje pedagogica da i to podsmijavanje prijateljima i izlazite na ploču sa rukama u đepovima(jedan dečko s jednom rukom u đepu) nemogući ste...I taman da će izać i ravnatelj se vrati : i ta karta kak ste ju stavili tako nisko da svi morate čučat...
Mi smo ostali paf...ja gledam koji kurac ovo nam je najbolji sat u 3 godine, profi iz geog. isto ništa nije jasno i naravno raska nam je pokupila jezikovu juhu i prenjela je nama ali dobro uspijeli smo jojobjasnit situaciju i još popljuvat pedagogicu (žena od 45-50god oblači se ko da ima 20 a šminka kao da ima5 god)mislim dok su se cure borile sa kartom ona je rikavala od smijeha i rekla gle kak su glupe, kad ju pozdraviš u hodniku ignorirate..i tako to i sad ona meni ide pričat o mojoj odgojenosti i kulturi ma daj bjež u 3p.m
I naravno što je proizašlo iz svega toga ...pa najvjerovatnije nejdemo na maturalac...uiiiiiiiiiii uiiiiiiiiiii KAKO RETARDIRANA ŠKOLA

<< Arhiva >>