Septy u raljama života

subota, 27.09.2008.

Ljubavna konkurencija


Kaze jedna moja stara frendica: "Jebo tog muskarca za kojeg nemam konkurenciju, ne treba onda ni meni". Ima tu neke istine
Ali da li je bas sve tako?

Ljudi kako se postavljate kad znate da recimo potencijalna sema ima jos jednu/vise prilika za izabrati?
Nekako je prihvaceno i smatra se vise muski da se u toj situaciji bore za zeninu naklonost, a u obrnutom slucaju. zene su glupe kokosi koje se cerupaju?

Je li tako? Jelki to ponizavajuce ili pobjedonosno, i stvar stava i nadmoci ako se boris za nesto sto zelis i osvojis to?

Ja sam se uvijek vodila stim da ako se ja moram boriti protiv neke tamo lijeve onda on nije dovoljno dobar za mene, i ne zelim ga vise. Ne pada mi na pamet biti jedna u gomili... pa makar na kraju i dobila tu "glavnu premiju"

Medjutim sad sam u situaciji da trebam preispitati taj stav, da ne budem tak tvrdokorna, jer ima i sivih zona.. I odlucila sam se da se necu predati bez da barem pokusam
Ocajnicki potez? Ili samo jos jedna u nizu pobjeda/poraza, pa onda no big deal

27.09.2008. u 00:12 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Šta je to u ljudskom biću...

...sto ga vuce ka prolicu... vremena na netu?

Da vidimo hocel' ovo iko gledat (me excluded)

free hit counter




eXTReMe Tracker


Septy u raljama života...

... i internet izazova

latica

sarena kiki





Skapat av sudoku assistenten.