27

ponedjeljak

siječanj

2014

Cat fight.

Bas kao sto možete vidjeti,
u ovom trenutku bogatim svoju
kogniciju nepotrebnim sadržajem
zvanim ispitna literatura.
Od silnog sam učenja potrošila
143 kune na e-bayu, napisala pismo
razrednici iz srednje škole, pojela
četiri klementine, pročitala gotovo
sve nove postove na blog haeru, popušila
cigaretu, isprobala dvije tri hit frizure
sa pinteresta, pronašla savršen stol
za u blagovaonicu, na njuškalu tražila
stare stolice i odvela psa u šetnju.
Tko se pobogu ne bi umorio od ovolikog,
višesatnog i iscrpljujućeg učenja.
Jesam jesam, pročitala sam i čak
9 stranica tuđe skripte jer sam bila
inertna toliko da si nisam ni knjigu posudit
išla. A ako nešto ne volim to su onda tuđe
skripte. Kazna zaslužena i na nivou.

A sa druge strane, gotovo u nevjerici
gledam i vidim da je ponedjeljak. Ispit je
u petak. A ja učim. Mali kampanjac u meni
viče i urla. Želi se vratiti. Tko bi mu
odolio tako slatkom, adrenalinom
obojanom? Ja ne..
Zato sad idem pročitati knjigu
koja je za ispit četrnaestog drugog.
Jer mi se baš sad čita zašto
se kaže da su bebe filozofi..
Neku poveznicu ću potegnut, valjda :)

Nego, jesam li vam rekla da
imam novi moto?

Sjedile su u krugu i igrale neku
igru. Odjednom je jedna od njih na
drugu skočila kao pantera i
počela joj čupati kosu.
A treća je ustala, i sa svih svojih
tri godine života puknula kao iz topa:
"Cule (cure, op.a.), samo bez panike!"


Pametnome dosta :)

04

subota

siječanj

2014

Rolling stone.

Nova se vec zakotrljala,
ne čeka ni sekunde da se
barem priviknem pisat novi
broj na kraju. Juri i ode, eto
ti već četvrti dan.
Krenula sam opako, odabrala sam
mentora i temu diplomskog.
Naravno da sam se namjerila na
dekanicu. Imamo nas dvije
neku zajedničku crtu koja nas stalno
spaja.
Ostatak vremena sam vrludala
po bespućima Finske i njihovog
bajkovitog
pedagoškog standarda.
Pas nije zadovoljan novonastalom
situacijom pa je zajedno sa
mačkom odlučio raskitit jelku
dva dana prije.
Jučer sam iz ne znam
kojeg razloga opet odlučila ofarbat
kosu. I opet se uvjerila da lokalna
frizerka i njene boje ne
čine dobro mojoj glavi.
Crvena sam. Možda ne napadno,
ali svakako precrvena s obzirom
na moju želju za crvenom kosom.
Skuhala sam najbolju maneštru na
svijetu. Čak mi se čini i da sam
kraljicu Majku nadmašila. Šteta
što su se svi razbježali ovaj vikend
pa mi je pas jedini svjedok.
Čudno kako mi samoća odgovara.
Imala sam ideju s nekim podijelit
bocu plavca veceras..al nekako
mi je muka okretat brojeve. Čini
se često da to činim samo ja.
Pa sam odustala. Što znači
da ću bocu načet sama. Možda ima neki
nastavak dječaka samog u kući.. Na
Madagaskaru pretpostavljam, ne znam jel
im uopće ostalo neko drugo
mjesto gdje jadan Kevin
nije bio sam.
To bi me moglo zabaviti..
Sretna nam Nova. Čin Čin :)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.