29

utorak

listopad

2013

..from dusk till dawn..

- Dobar dan, zovem u vezi rezultata razgovora koji sam imala u četvrtak. Rekli su nam da cemo u ponedjeljak dobiti rezultate.
- .... A... da... Ništa.
- Kako mislite-ništa.
- Pa, ništa. ako vas nisam zvala znači da niste prošli u drugi krug.
- Hvala vam što ste javili. Doviđenja.

_____________________________________________


Čudno kako sam mislila
da sam jaka. Da
imam snage ići i borit se.
Da mogu svojim
kompetencijama i znanjem,
uloženim trudom i
radom postići sve.
I čudno je kako mi je sada zbog svega
uloženog zapravo-
žao.
Ovo je početak jedne
jako duge zime.
Kazu da je lijepo vrijeme
u cijeloj drzavi.
E, pa nije. U mojoj je
vukojebini magla. Svaki dan.
Cijeli dan.

13

nedjelja

listopad

2013

Pantiću, ti ćeš da dobiješ promaknuće.. kad ja postanem kapetan od belu lađu.

Upravo sam sastavila
šestodevedesetineku molbu.
Papire sam iskopirala u velikom
broju primjera i sada stoje
poredani na radnom stolu zajedno
sa lijepim, velikim bijelim kovertama.
Šibam ih već ko na pokretnoj traci.
Sutra ću poslati još jednu molbu.
Ništa novo, ništa nepoznato.
Vrlo dobro se slažem sa
novom seoskom poštaricom.
Čak mi se čini da ćemo postat
prijateljice, onako po seoski, budući
da se češće viđam s njom nego
sa nekim, jelte, prijateljima.

Rekli su mi da tražim vezu.
Tražila sam vezu. I vezicu, i
podvezicu. Nema.
Svi su jako tužni što nemam
posla i evo, baš će oni sada
nazvati Rajku, koja poznaje
Slavku čija je baba bila glavna
Vegetine nagradne igre
osamdesettreće. Tamo je upoznala
baku sadašnje ravnateljice i sad će ona
nju zazvat. Pa će ova...
Neće. Baba je zaboravila
Slavku ili je ova zaboravila Rajku.

I tako.. dani idu.
A jesam li spomenula da je još i jesen?

01

utorak

listopad

2013

Ora et labora? jok, samo ora.

Petak bi trebao bit dobar dan.
I cijeli vikend bi trebao bit dobar.
Jedini je problem sto iz ove
pozicije utorka izgleda kao
da je miljama daleko.

Dani su usrani.
To je najljepša riječ
koju mogu pronaći.
Toliko sam dragocjenog
vremena u životu
već protratila da si
kasnije to vjerojatno
neću moći oprostit.

A samo želim posao.

!!!

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.