16

ponedjeljak

rujan

2013

Next time I'll give you the reason.


Mislila sam da ce sa ne viđanjem
interes opasti.
I kod mene i kod njega.
U subotu sam bila na vjenčanju.
Zavrsilo je neslavno,
za mene naravno.
Vole mene kreteni, i vole
od mene radit kretena.
E tad sam, vidno pijana,
htjela otic k njemu.
On nista ne pita, ne
pametuje i ne kida
mi zivce radi vlastitih
nesigurnosti.
Bila sam na granici, falilo
mi je ravno jedna čaša
da odem. Što i ne bi bilo
suviše pametno. Sto kilometara
na sto bambusa i nije
najsretnija kombinacija.
A jos mi je i poruku poslao
jer se i on u pet ujutro zazelio
mene.
Al otišla bi, i vratila bi se
onda kad bi me izbacio.
Onda bi se napokon i imao
razlog da me se ponizava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.