04

ponedjeljak

ožujak

2013

Oh, take me back to the start..



Rekao mi je Bane da leptiri ne mogu slijetati.
Znam ja to.. Al sam ih natjerala,
ovako tvrdoglava kakva jesam.
Jucer su opet poletjeli.
I dobro da jesu jer je moj
želudac napala opasna vrtićka
viroza.
Nije bilo mjesta jos i za njih.

Nisam imala snage jucer se
boriti s njima. Pustila sam ih
da polete i nabace mi opet
osmijeh na lice.
Nista novo nije rekao.
Znam da me zeli.
Znam da me sanjao
i nocas, iako se danas javio
nije.
Znam i da ja njega zelim.
Znam i da sam ga i nocas
sanjala, ali nisam se javila.
Drzim sve pod kontrolom.Bar
tako mislim. Realno sam
bacila karte na stol.
Necu pobjeci s tobom.
Zivot nije film. Pogotovo ne
onaj zanr u kojem bismo
mi bili glavni glumci.

Mozemo si pisati poruke,
mogu ti i nakon svake recenice
naslikat smajlija.
Al kad te vidim, odigrat cu cool.
Jos ne mogu razaznati zasto mi
te svemir poslao.
I koju poruku mi poručuje.

Cudna je zvercica strast..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.