četvrtak, 27.03.2008.

odlazim...negdje u daljinu...

...Negdje gdje se čuje cvrkut ptica i šum valova u ranu zoru...
..gdje je sunce stalno nasmješeno i gdje blagi vjetar prolazi kroz
moju kosu.....gdje ću biti u zagrljaju svoje jedine ljubavi...
koga volim najviše na svijetu i koji mi je sve na svijetu...
...odlazim u zemlju ljubavi...........

Image and video hosting by TinyPic

Ne dam da ovaj osjećaj ode
Negdje u meni tvoj je znak...
I plamen vatre,i kap vode
ti si svjetlo,sve je mrak...


Neću više pisati...ostavljam blog na neko vrijeme...
ostavljajte mi komentare ako imate novi post pa ću
ja doći i ostaviti vam par komentara...

ako me netko treba...zna gdje me može naći...
na msnu... ( lenchi_zg@hotmail.com )

fino



11:29 | Komentari (20) | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.