nedjelja, 02.09.2007.

aha.....novi post.....

evo da napišem novi post....napisat ću samo kratko....
-kao prvo izgubila sam fotić
-ovaj petak je bio predobar,bila sam vani do tri i spavala sam kod koky
i moram pohvalit njen doručak....napravila mi je hrenovke....sretan
i pojela je doslovno pola kile ketchupa.....ajme.....eek
-sad sam došla u zg i svi iz kutine će mi faliti
koky će mi faliti baš sam se nekako posebno zbližila s njom ovo ljeto.....
i antonija naravno.....i amy....i elka...i tea....i jazz...i sviiiiiiiii..............................
šaljem im veeeeelike puse.....
-ajme sutra škola.....neda mi seeee......sretno svima......ja se nadam da će meni
proć sve ok....
ne znam više šta da pišem osim što mogu reći da mi je ovo ljeto bilo najbolje ljeto do sad......
idem sad....e da i pusa mojoj tini.....
PUSA



20:06 | Komentari (69) | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.