utorak, 14.08.2007.

written in the stars....

Evo mene u Kutini....sad slušam jednu pjesmu
written in the stars....pa se nisam mogla sjetit drugog
naslova posta...uglavnom....Samo se zabavljam
i idem u art (kafić) sa curama...Tamo smo svaki
dan....I pre dobro nam je...Neda mi se u detalje jer
ima stvarno puno toga što je bilo zanimljivo pa....
Nadam se da mi se vi još ljepo zabavljate.....
Velika pusa svima!

SmileyCentral.com

BY!



00:40 | Komentari (60) | On/Off |

četvrtak, 02.08.2007.

Biser Jadranskog mora.......

Ej!!!!!Tipična sam cura....U svoj kofer strpam pola ormara
i onda pola od tog ništa ne nosim.....Ugl....
Evo me javljam vam se s mora imam laptop
i internet pa sam odlučila napisat novi post....Ja
sam dobila nadimak biser Jadranskog mora jer sam
svašta napravila,gluposti i gluposti rekla.....
Bila sam na Braču u Bolu i sad sam u Sabunikama
blizu Zadra...Ostajem još tri dana pa idem doma...
Pa prvo da vam kažem kako je bilo u Bolu...

...BOL...

Došli smo u nedjelju ujutro,jer nam je trebalo osam sati
...Ukratko izlazile smo van i već nakon nekoliko dana smo
čule da ja hodam sa jednim Srđanom a Tina s Domagojem...
Što je naravno bila laž....Čule smo da to oni šire ali na kraju
je ispalo da su to neke cure govorile....Ma one su kao prvo
ljubomorne,dvolične ma nije vrijedno spomena....Bila sam u
Bolu sa jednim slatkim dečkom...Zove se Filip i ima 15 god...
Svaki dan smo sjedile ispred apartmana do negdije 4 sata ujutro...
Ma bilo je super....

...SABUNIKE...

Hm...Tu sam bila s jednim dečkom koji se zove Marko i ima 19 godina
...Hm...da....Dečko je preslatki...No to je samo ljetna avantura....
Pratili su nas neki dečki ajme......Postalo nas je strah jer dečki imaju
oko 20 godina i čudne namjere....Mislim nisu čudne ali.....Ipak.....
Danas idem u Zadar....i tak...

EVO PROVALE NEKE KOJE SMO ZAPISALE....

TINA:pametna si ko' kaktus u kupusu!!!
JA:suzim!!!(idu mi suze iz oka)
TINA:ljepa šetnja na biciklu....
JA:pokrio se glavom po ručniku...
TINA:za koji dinamo navija....
JA:onda ga ti fićneš tamo!!!(ne pitajte...)
TINA:šta me ljupaš??
JA:smotukljula sam ga u đep...(isto ne pitajte....)
TINA:posudiš mi kremičak svoje kreme??
JA:strah i trepet za muškarce...
TINA:mogu posudit tvoj omekšivać??(regenerator)
JA:to ćemo preskokčit.....

hm da.....

Poslije mora idem u Kutinu...
I to je to.....
Slike stavim u drugom postu jer ih još nisam prebacila na komp....
Pozdrav i veeeelika pusa mojoj sisterki Antoniji,Koky,Amy,Jeleni i svima vama na blogu.......
PUSA!!!



15:24 | Komentari (71) | On/Off |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.