utorak, 26.06.2007.

100-ti post:):):)!!!!

ovo je moj 1oo-ti post!!!aha.....
baš super...pa...bila sam u kutini
odmah u četvrtak kad je završila škola i išla sam van
u petak...nije bilo nikoga,otišle smo mi cure kod vidrića
pa su kasnije došli mišo i još neki....bilo je ok....hm.....
pa sam išla u subotu van....išle smo tonka,amy i ja
i bile smo kod muzeja....bilo je zanimljivo....hm......
barem meni:).....išla sam van i u nedjelju....opet jedan
hm.....išla sam s koky...pa smo sreli krku pa otišli do
muzeja i pričali....hm..........ugl.....sad sam došla u zg
i napokon pišem post...škola mi je završila ok...imam iz
kemije 4,iz biologije 4,iz informatike 5,iz engleskog 4,iz
povijesti 4,iz likovnog 5 i ne mogu se više sijetit.....
e da imam štafetu od kornelije pa evo:

zadane riječi su: sado-mazo,Michael Jackson,kraljica Elizabeta,samostan,olovka...

Na hladan i kišoviti dan upaznali se Michael Jakson
i kraljica Elizabeta....puno su pričali pa su otkrili da
imaju puno toga zajedničkog....kao naprimjer sado
mazo igre...nakon nekog vremena kraljica Elizabeta
je dobila olovkom u oko a Michael Jackson se od
tuge preselio u samostan....

eto ga...
moje riječi su škola , grudnjak , Paris Hilton , uložak , kolač
a štafetu predajem...............

valentini
sari
enčy

ok....bolesno.....
i za kraj evo par slikica.....



stavim ja još slikica poslje.....više mi se neda....

e da za piercing....odustala sam jer ima previše briga oko toga...
skužila sam sama to kasnije...možda jednog ljepog divnog dana
ali trenutno ne....hvala svima što su me informirali:):):):):):):):):)

idem sad....komentirajte!!!!
kissach:)



02:39 | Komentari (37) | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.