srijeda, 06.06.2007.

ajme....!!!!!

ajme ja bi piercing!!!!!na trbuhu!!!!
stara mi da ali mene je malo strah probušit
trbuh....rofljooj...ne znam jel bi il'ne bi....ajme
uopće ne znam šta da mislim.....no
sad mi trenutno svašta....u jednom trenutku
osjećam da ja to mogu i da neće boljet a u drugom
me užasno strah da će boljet i da će se nešto
loše desit....jooooj......šta vi mislite?????
aj molim vas recite mi vaše mišljenje...........

ne idem na rođendan ovaj vikend zbog jebene
škole moram ostat doma i učit kemiju,hrvatski,
fiziku,engleski....trebaju mi bodovi pa....a jbga
meni je stvarno žao kornelija....u drugi petak
imamo reprizu jel može...?....
aj idem sad.....
pusa:)



20:17 | Komentari (84) | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.