ponedjeljak, 19.03.2007.

ciganka i šiptarka...

na tzk-u smo zaključili da je
hlapić bio cigan!!!!!
to je petra zaključila.....kako smo došli do toga....
ne pitajte.....ali sam ja nazvala petru cigankom a
ona mene šiptarkom........................................
uglavnom.....

bila sam u kutini u petak...................................
išla sam naravno van...........moja ljubav je slavila
rođendan...pa sam bila s njim....pa sam se vratila
antoniji i amandi..........antonija je ganjala jednog
dečka...ma bilo je zabavno.....pa smo se antonija
i ja šetale oko sportske.............baš mi je falilo to
šetanje...vidjela sam kumu...pozz i pusa kumi.....
u subotu sam išla vidjeti jednu bebu...a slatka je
meni je malo bilo dosadno ali preživjeh...............
ma ustvari bilo je ok.........................................
krenuli smo oko 21h...i bili u zagrebu oko 23h.....
pa se meni jaaako spavalo i otišla spavat ali sam
se probudila i na kraju nisam išla spavat do 2h...

u zadnjih mjesec dana se ne slažem sa sestrom..
malo mi ide na živac...ne znam ali me živcira........
to kako se svako malo pogleda u ogledalo...........
ili kako kaže ono isuse bože...ili ajme majko.........
to me malo živcira......ali ipak ja nju volim ali samo
me malo sad živcira........pa se ja povučem u svoj
svijet i gledam ga svojim očima...to je najbolje.....

sad bi samo htijela da mogu negdje odletit..........
u šumu u prašumu............................................
samo bi htijela bit malo sama...u svom svijetu......

idem sad...pusa...

evo slikica...
Friendster

S. Valentine images




12:05 | Komentari (75) | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.