<body> ....nisan vas zaboravila...LoL - DnEvNiK JeDnE OpAsNe mAl333333!!!!! :) - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
  • On/Off

  • Credits: * | *

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    o MeNi:)





    -nikolina
    -zadar
    -14god
    -8raz Preradović...Xd..
    MSN:nicky08@windowslive.com

    users online

    xXpRaViLaXx
    °dovoljni su 1-3 komentara
    °ne vriđajte mi blog
    °za sad je anonimcima dozvoljeno komentiranje,
    al ako su grubi komentari brišem ih... xD
    i nek se bar potpišu da znan ko je to napisa...
    °nema lana sreće i nesreće



    petak, 27.06.2008.
    ....nisan vas zaboravila...LoL

    ey...piplsy moji...u postu piše da vas nisan zaboravila...to je istina....nisan vas zaboravila nego mi se neda pisat ni ništa....a još kommentirat...e da....moran malo sredit blog..stvarno....ajme kad je još ovo bilo..e da...na zadnji dan škole mi smo išli na izlet....hello (na zadnji dan)..to baš kad je najbolje kad cila škola leti u more u robi...a šoš tako ili ne na izlet....LoL...išli smo u omiš..i radmanove mlinice....a meni je u busu bilo strava....i kad smo došli u radmanove mlinice...gađali smo se mesom i krumpirićima...ajme razrednica poludila..LoL...i tako bilo je strava....



    e i onda posli kad smo neke knjige tribali neš vraća neznan ni ja...bili mi tamo u malon dvorištu...i jure i miho su se neš sprdali...i jure mihi bacia torbu u neki stan....omg...ja san krepavala od smiha...i onda su kucali penjali i nikkako do nje...i jure se nekako popea i dovati je...a ja san ja mislin jedno po ure tamo se cerekala...i tako malo smo se smijali..


    e da ...moran i ovo reć...napokon smo 8.b razred....pozdravljan svoj cili razred i (budući)8.a...poZzZzZzZ....

    eee...i moran poZzZdravit mIhU:pozz mom mihi kojeg su sve curice drpale....hehe

    Love



    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.