<body> DnEvNiK JeDnE OpAsNe mAl333333!!!!! :) <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
  • On/Off

  • Credits: * | *

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    o MeNi:)





    -nikolina
    -zadar
    -14god
    -8raz Preradović...Xd..
    MSN:nicky08@windowslive.com

    users online

    xXpRaViLaXx
    °dovoljni su 1-3 komentara
    °ne vriđajte mi blog
    °za sad je anonimcima dozvoljeno komentiranje,
    al ako su grubi komentari brišem ih... xD
    i nek se bar potpišu da znan ko je to napisa...
    °nema lana sreće i nesreće



    subota, 31.05.2008.
    ehh...a fala bogu više...

    ey..piplsy....eo ka i što piše u naslovu fala bogu da se možemo kupat..weeeeeeeeeeeeeeeee.....ajme more je pre predooooooooobro....ja san se već okupala 10-tak puta....za ovaj post i neman baš inspiraacije..i neznan šo da pišen....ajme owo mi je wiše tlaka radit....iman 3 bloga...ajme ko će to swe...pa moran kommat....eh....prijeđimo mi naa drugo...na izlet nećemo ić na Božavu na 2 dana nego u Split na jedan dan...šmrc šmrc..a nea veze bit će nam supać..baar se ja tako nadam...heh...i jučer san bila na kupanju..i ja san šetala i od jedan put san izvrnila nogu..ajmeeeeeeeee..boli ka k****...nemogu vani..šepan tu po kući...al ići ću ja na utakmicu ....HRVATsKA-RUSIJA..i naravno pobijedit ćemo...lol...eto i neznan šo da vam kažen....naprawila san blog s teom....pa imate ga u linkićima i kommajte..kissy
    P.S punooooooooooooooo mi kommajte...cmok

    beach



    subota, 24.05.2008.
    .....medalje su tu....da da...

    ej..ljudowi...javljam wam se nakoon kratkog wrimena....da wam kažen super vijest....išli smo na turninr u Posedarje....Bile su 4 ekipice....MI(ok donat zadar),Arbanasi,Bibinje i Posedarje....heh....mi smo bile druge.....a zahvaljući meni...hehe....sprdan se....i tako tamo kad san došla..odma su me cure iz Arbanasa jesan li ja od Nimca sestra....ja san rekla da jesan...hmm...aj aj...a di su baš njega spomenile....cccc....hehehe....i tako.....Arbanasi su prwe.....mi druge....Bibinje treće i Posedarje četvrte....aj bilo nam je super i bar san upoznala tri cure...mislin da se zovu Doki,Anna i Margo....eh..znan imena kad mi je brat reka....ccccc...
    Eh sad slijede poZzZzZzZzZevi...
    -lauru:koja je super smečirala....da da
    -ninu:koja nam je super dizala..uff kako mi je jedna dobro sila...
    -iwonu:isto koja je super dizala
    i cure iz Arbanasa...Doki....Anna(koja mi je čuvala moje narukvice....tnx)i Margo.....
    kissaan was swe....
    pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz




    srijeda, 21.05.2008.
    ....ey...piplsy....

    hy...piplsi...moji....ajme dugo ste me čekali da napišen i ovaj post....ajme kad san lina...eh stvarno vam hvala šo ste mi onoliko puno komali....i puno fala....mojoj avatarki tei koja mi je naprawila puno awatara i banera...tnx...eh..a od kud da počnen...danas su bili maturanti po cilom gradu...ajme cila varoš..od brašna i puknutih vodenih pištolja...ccccpa onda konobari morali čistit...cccc....eh..još jedna superićka vijest...da idemo na izlet na Božavu(otok)na 2 dana...ufff..steri moj...bit će...preludo...eh... fala bogu da smo dobili 4 dana..slobodnog...fala bogu...bar ćemo se odmorit...uživajte.....ajme ja tu po cile dane slušan DALEKU OBALU ajme koje predobre pisme ima..cccc
    i tako a neznan više šo da van kažen...eo malo pozzzz
    -lucka:moja luce legenda....
    -miho:uff..koji trbušni....tribate i to pipnit....lolćina...
    -pepa pig(dilberka):eh...koja mi je dala superrrrr narukvikvicu..i s kojon uwik iden u budinića gledat trening...eh...
    -lauru:eh moju lauricu koja valja baline i kkoja me zasmojava na trningu..lol
    -ninu:moju ninicu koja je kupila DC
    -enicu,moju martinu,valu,meri,marinu i pepu...
    svih vas vojin.......
    pusicaa....
    P.S ....komajte mi punooooooooooooooooooooooooo!!!!!



    i love you



    ponedjeljak, 12.05.2008.
    .....a bilo bi i wrime....

    zujokissheh...ka i što vidite u naslovu,bilo bi i wrime da napišen owaj post...naughty
    heh...cryajme bija mi je pokvaren telefon nešto..tako daa nisan mogla ić na internet...cccc..crycry
    eo i jučer doša neki čovik pa to nepravija...ma pustimo mo sad to....roflewo da se pohvalim...išli smo u Vodice na turnir...sretandeadbile su 4 ekipice...Mi,Vodice,Sinj i Dubrovnik...bile smo drugenaughtynutdeadkiss.....aj super..jednu utakmicu smo izgubili jednu dobili....beljopet super....i naravno dobili pehar i majice....opet superbelj....cccc...a eznan što da wam još kažen tek san se digla....tako da ja još spavan tu dok pišen.. smijehsmijehe da...danas ne iden u školu...bolesna san(ne u glavu) nego iman upalu angina od swih pusti treningacrycrycrycry....ah meni dobro jer ne iden u školu,al ne boli me to toliko da nemogu u šoping....hehehehe....uff...sad kad mama dođe s posla ravno u TERANOVE ili di već....aj iden ća...navratin za koji dan...

    P.S. komajte mi jako puno....i tnx što ste mi ostavili puno komića...z prošlom postu..


    vollyball



    << Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.