<body> ej...prwi put.. - DnEvNiK JeDnE OpAsNe mAl333333!!!!! :) - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
  • On/Off

  • Credits: * | *

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    o MeNi:)





    -nikolina
    -zadar
    -14god
    -8raz Preradović...Xd..
    MSN:nicky08@windowslive.com

    users online

    xXpRaViLaXx
    °dovoljni su 1-3 komentara
    °ne vriđajte mi blog
    °za sad je anonimcima dozvoljeno komentiranje,
    al ako su grubi komentari brišem ih... xD
    i nek se bar potpišu da znan ko je to napisa...
    °nema lana sreće i nesreće



    srijeda, 30.04.2008.
    ej...prwi put..

    cerekzujonutnaughtyej..ljudowi.naughtynut..eo i owog posta...nut..kiss..a da baaš neke inspiracije baš i neman al nešto ću napisat..wink.ewo počet ćemo od početka...nutzujozujo...danas san došla u školu..imali smo prwa dwa sata htvatski..aj nekako ću proživit.nutnaughty..znala san da će me pitat..headbangmadštrebala san ko luda...aj nekako san to ka naučila..blablai ona ti mene izvede na ploču.zujolud..aj znala san nešto za 3 ili 4..roflroflroflroflroflnono.uff..spasa..ajme pa onda tjelesni...nonokad nam je prof reka da trčimo štafetu meni swe preokrenulo..headbangheadbangheadbangheadbang.a prije tog san imala tako naporan trenig.bang.i još seniorski da nisan mogla na nogama stajat..jedva san došla do škole..aj aj...i onda dođen na biologije i pregleda mi vježbenici i bilježnicu i da mi 5...a bravo ja...i pustila ona nas 5 sat...ufff mi sritni..namcorheadbang.išli mi do parka radosti..aj cili cilcati razred...a fala k...,zujonut,..napokonn..wiše...i mi bili tamo sprdali se i to...baš nam je bilo super...i nije mi ža što san doma došla oko 2 jer je bilo predobro...al..nea veze...i tako došla doma uspavala me jedna tako predobra pisma...ajme cilo wrime san je slušala.nutnutnutnaughtynaughtynaughtynaughtynaughty...a to je ...PnaughtyInutTnutAnutLnutAnut SnutI MnutE...(hladno pivo)...i tako digla san se u 3 i 15...a meni njemački u 3ipo...cilin san puten pivala...NIŠTA NIJE SVETO SVE JE BRUTO I NETO SWE JE ZABAVA...e to smo ja i moja mare pivale u parku...i došla san na njemački..cerekkissbeljka uwik ja i wale sidimonaughty..ajme smiha meni su suze išle od smiha stavit ću wideo..pa widite..zujo.ajte pozZzZz..to wam je bio moj avnturni dan..aj poZzZz..ufff uživajte još nemate škole....zujohrvatskacerekcerekwavepartysmokinnutnaughtysmijeh
    KiSsYy
    od:nickyzujosmijeh

    cats and dogs



    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.