<body> eeeeee..... - DnEvNiK JeDnE OpAsNe mAl333333!!!!! :) - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
  • On/Off

  • Credits: * | *

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    o MeNi:)





    -nikolina
    -zadar
    -14god
    -8raz Preradović...Xd..
    MSN:nicky08@windowslive.com

    users online

    xXpRaViLaXx
    °dovoljni su 1-3 komentara
    °ne vriđajte mi blog
    °za sad je anonimcima dozvoljeno komentiranje,
    al ako su grubi komentari brišem ih... xD
    i nek se bar potpišu da znan ko je to napisa...
    °nema lana sreće i nesreće



    petak, 25.04.2008.
    eeeeee.....

    cryrolleyeseeeee..zujo.ljudowi moji....ewo me naakon dugog wrimena..uf...beljrolleyeskiss.ajme u zadnje wrime samo ispiti.bangbangburninmad..šo oni mislle da mi možemo učit kad oni prdnu.burninmadmad..dmmmm...owo baš neće bit dugo al..eo...npr...danas smo se slikali..party.BOŽE SAČUVAJ..smokin.i tako aj nekako oke smo ispali al..cerek..i dobro swe to bilo...mi se dog da idemo đirić do parka radosti.cerek.išli mi tamo..rolleyesswi muški i nas par ženski..zujozujozujozujozujo.i oni se sprdali priko onog lanca ka svak svakome podmetnija onaj lanac da padne...nono.i doša mateo njemu neko podmetnija i on pa glavon od beton doli..ajme ja se usrala..stari moj mi njemu mateo,mateo probudi se i on se probudi..pa je u nesvist..kiss.ajme ja skoro počela plakat..ccc..mislim nisam...i on se diga swe je bilo ok moga je pričat,hodat..ma swe..mi zvali njegovog tatu i on doša..zujo.odveza ga..zujo.i sutra dan jure se ćua s njin i reka je da je dobija potres mozga..pjevanaughtynutwinka ja wako stala...dobija potres mozga..ja odma jel dobro..jel swe u redu..reka je da je da će izić sutra dan...i fala bogu swe u redu....aj pozzz...eh..opet mi išli wan ujutro u subotu..ja,laura,nina,toky i amer...to su neki laurini s puntamike..lol..beljwink.i mi išli čekali amera
    jednodvi ure..ccc...i tako išli po sladoled,pa išli u neki parkić na riwi i tako sprdali se i to..lolćina...onda đirali po gradu..(a ovaj grad za 10-tak minuta priđeš cili tako da ...)i nismo imali puno razmišljat di ćemo....tako da...lol..rolleyeszujo.onda kad smo za po ure prošli 3 puta grad onda smo išli ća.zujo..a posli to san išla oko 4 sata vani sa marinom i meri đirić.....i tako..bilo nam je super...onda san išla na trening sa seniorkama...ccc..lolćinaaaaaa....naughtynutzujo..ajme ubile nas..zujo.aj bar smo se sprdali...lolćinaaa...i tako wam je to prošlo..beljsretanwinknaughtynutzujodeaddeaddeaddeaddead..aj pozZzZzZzZzZz...
    eo wam jedam slide..kiSsSsSysretanbeljkissroflrolleyeswinknaughtynutzujopjevasmijehdeadcerekcerekcerekcerekcerek



    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.