<body> DnEvNiK JeDnE OpAsNe mAl333333!!!!! :) - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
  • On/Off

  • Credits: * | *

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv

    o MeNi:)





    -nikolina
    -zadar
    -14god
    -8raz Preradović...Xd..
    MSN:nicky08@windowslive.com

    users online

    xXpRaViLaXx
    °dovoljni su 1-3 komentara
    °ne vriđajte mi blog
    °za sad je anonimcima dozvoljeno komentiranje,
    al ako su grubi komentari brišem ih... xD
    i nek se bar potpišu da znan ko je to napisa...
    °nema lana sreće i nesreće



    utorak, 11.03.2008.

    eee...ljudi evo opet ja na novi post....sad san malo prije došla s informatike i tako ajme,onaj dosadan čovik.. i tako naznan što da van pišen hehehhe..
    ćiaon moran ić štrebat da ne dobijem kećinu iz nečeg...hehhe...o bože on tamo nešo cilo wrime trdelja...a ja bi ga onda šakon zdimila...a neznan ni ja kako mogu ić na to sranje...to mogu i doma...wauuuu...neš ti meni šo tribaš znat....aj meni to mogu i doma..aj swarno moran ić...saPu=)
    pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
    ny:nicky



    broken heart



    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.