< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari??
design by Bahata =)

Opis bloga....


Image Hosting | Video Hosting

Mi smo 2.frendice Lucija i Nina..
Dolazimo iz najdraze rijeke sa Trsata...
Mi zapravo nismo seke ali smo suuper frendice..


users online










PA OVO JE OTPRILIKE NASE
CIJELO DRUSTVOthumbup:

A sada cemo napisati kako se svi zovuuu:
prvo curee:Ivonchica,marija.g,karolinche,
marija.p,marinche,beki,iva,lela,sandra,sara,
nikolina,kika,vale,..uff vise ni ne znamoo=)
I naravno nas dvijee..
i uglavnom jos puno curaa..
a decki e njih ima najvise a to su:Luka,
dodo,matko,vjeran,
filip,pipe,josip,raho,igor,sexy,dino,sandro
...joj vise ni same ne
znamo..hehe...
a evo i SLIKICA
OD NEKIHsmijehsmijeh:
Free Image Hosting at www.ImageShack.usLukich..=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
BEST FRIENDS 4EVER....=)))Lukaa i NiNa=)..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a evo to smo mi šiši and miši...=)..=)))...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a nas filip...hipiii...bez brige nije metalac=)=)....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a nasa marijaa i filip...=)=)...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nina & marija g=)...

Free Image Hosting at www.ImageShack.usa
Nina i Marinaa...=)..naj.frendicee...=)))smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
aaa evo opet nas dvijeee...=)=)))).....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
aaa nas dodo. i marijin pas.hehe.=))hmmm daaa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
to vam je matko...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Šiši&Mišiii...and Marijaaa...=)=)))...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a naša karolinaaa...=)=)))....

Free Image Hosting at www.ImageShack.usovo je hrpica lucijinog razreda...samo dečki...=)))

Free Image Hosting at www.ImageShack.uslucijina sestra zora i luce...=))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
od nine pasiccc.....Fani..=))))

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
maca od lucije....=)))

Sada o svakoj posebno...

Image Hosted by ImageShack.us

Nina o Luciji...

Lucija seka mojaa...
a sta o njoj da
kazemmm....
rodena je:07.01.199..
slusa:Rihannu,simple
plan,lily allen,
p!nk...a sve pomalo...
voli zivotinje,papati punoo...
a obozava pogotovo one
SHOCK
zvakacee..=))
bavi se:sinkroniziranim
plivanjemm..
super cura,smjesna
uvijek ce
ti pomoci u svemu..
ahh ljubav...a ne znam...
tko joj se svida...
valjda cu saznati=)
..cerek
neki put se zna razljutiti i
otici bez razloga
pa me kasnije cudno gleda o
cemu to ja pricam...
svi je punoo
volimoooo.....
ima tri brata i
jednu sestru....
ona je moja miši...=)=).

ICQ:NemA..=(
NI MSN..=(...


Image Hosted by ImageShack.us


Lucija o Nini...

Nina je moja seka...
rodena je:21.03.199...
slusa:linkin park,
blink 182,
bullet for my valentine,
simple plan,
system of a down..itd
obozava zivotinje,
ima malog slatkog psa Fani...
Jede puuuno čokolade....
bavi se plesom...
voli se salit
i uvijek ce vas poslusat
ako imate problema...
Poceo joj se svidati jedan
decko..heh=)cerekcerek
nema ni brata ni sestru
(osim mene naravno)....=)
ona je moja šiši..=)=)..


Image Hosted by ImageShack.us
ICQ:267-379-235
MSN:Black_heart14@msn.com

Image Hosted by ImageShack.us

evo jedna slikica od simple plan-a...roflrofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


mmmmmmmm......=)

Image Hosted by ImageShack.us

Linkicii...=)=)))...

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


karolinaa.=)
Ivona;)]
ivaa..)=)=)
zaljubljena moja=))
_natalie=)
unfaithful=)=)..
marija g....
mare p....
elaie i jos jedna frendica...=))...=))

subota, 30.12.2006.

aa evo mene nakon dugo vremena..=)

aa evo i novi postichh....=)))
uu koliko ga nismo pisalee a vec se nakupilo 130 komentaraa...=)
hvala,hvala...=)samo tako i daljee i biti ce super..=))hehe=)
a sta da vam pisem..hmhm...da vidim...
aaa sretan bozich...=)sa zakasnjenjem...=)
nadamm se da ste svi dobili darove koje ste htijeli=)
aa sutra je novaaaa...=)))jeee.....aa koliko smo se dogovarali
di cemo slaviti napokon smo se i dogovorili=)
slavimo kod ive..=)aa biti ce super...11 nas je....=)
uuspuut svima zelimm supper provodd...=))...wink
i takoo..=)aa vani je supper...=)vise nismo na skolskom...
cijelo se drustvo uglavnom raspalo....a jbg....
aa sta da visem pisem ni sama ne znam....uglavnom sve je super...
ja se barem nadamm...=)wink....
luce moja je isto super..=)...i tako...
i to bi bilo tooo..=)
pozdravljam sve moje strmičane...=)hehe=)....
voljam vas svee...=)....
pusaa vejikaa svima vama i cujemo se brzooo...=)ciaoo..=)kisswave

by:Nina...=)winksmijeh



| Speak (32) | Print | x |

petak, 22.12.2006.

gotova skola...

pa evo i prvo polugodište je završilo...roflrofl
ove dane i bas i nisam bila od neke volje...ne znam zasto, nista mi se nije dalo..osim...ic na kantridu...smijeh...
iako se JAKO veselim božiću...
htjela bi da se sve malo uspori...da su svi sretni...thumbup
i u zadnje vrijeme jako volim setat...i razmisljat...zujozujo
pa kako vec svi pisu o koncertu...
kako vidim vecini ljudi je bilo super, a ja...pa ne znam ni sama, nista mi se nije dalo...
A sad opet o božicu...
jedva cekam...moarm kupit poklone...a nemam bas previse ideja...
ali to ce se sredit...winkwink
i stalno slusam bozicne pjesme...hvati i ti am, dan, dva...(strasno, ne znam je li tko ovo skuzio)...li je tno...


i vljam sve de svih vas ko lim...jeh...šno...
...znam sta jos sati...oj...sam dilA...ljno...
ko...vljam: nu, ki, ro, vu, ta, ku, pa, na, ca, rinu, lu, ru, nu, ki, dra, ana,
rie...to sa skog...kisskisskiss
a sa kra: ie, rtu, mi, ri, mu, ju, nu, ru,...kisskisskiss

tek sam da licne lje...bas sam per...mojte mi rit...
vila sam...ca ces...

i liz te lo se ra...oj...
ko nes ne žite tajte...thumbupthumbup

mna sa to body....kissmahmah

lucijacool cool



| Speak (130) | Print | x |

nedjelja, 17.12.2006.

Bozich dolaaaziii....=)))radujemo se svi...=)tralalalaa....=)

Evo ja opet pisem postt....=))
drugi put ce valjda lucee....=)))....a sta da pisemm..hmm...
hehe=)....bliži see Božiććć......=)))jeee....i prazniciii....=))
aa napokonnn....=)evo promjenila sam pozadinu i stavila pjesmicu...=)
nadam se da vam se svidaa...=)..i takoo.....=))...
ufff danas je grozno vrijemee....=(kisaa glupa ne mozesh van
nishh...=(....al zato danas luce moja ima nastup kako da vech kazem=)
sinkronizirano plivanjeee....uuuu....=))idemo cijelo drustvo je gledatii...=)
a biti ce supper...=)i ko zeli dochi nek dode u 6 na KANTRIDUU...=)...wink
vjerovatno cu uzeti digitalni pa cu sliikkati i staviti drugi put na blogich nash...=)
hihi....=)))...a shta da josh pishem....ne znam ni samaa...madwink
aa ja superr...=))....ii takoo..=)cerekwinkkiss

aa i josh maloo poslje bozicaa je novaa...=)weeeeee.....=))..
a biti ce nam SUPERR...=)ipak su svi ludaciii..=)
kako nam moze biti losee...=)smijehsmijeh...
ovim puteem zelim ih sve pozdraviti....i naravno napisati cu njihova imenaa...=)
pozzaam puno:moju luce,marinu,karolinu,sandricu,saricu=),lelu,vale,kristinu,nikolinu,
drugu nikolinu,lucija sa vojaka=)...
mariju.p,mariju,g,ivonchicu,doru,beky,ivu....hmm ako sam koga zaboravila od cura..wink
sjetite mee...=)a sada moji decki kojih sve volimm...=)haha..a to su:
Moj lukica,dodich,raho,pipe,josip,sandro,filee,vjeran,kiki,
kach,manji dodo,mladi butkovich,matko,...hmm ako sam isto koga zaboravilaa
sjetite me=)smijehsmijeh.....
VOLJAM VAS SVE PUNO I SVE VAS LJUBIM RAvNO U CELOO...=))hihi...=)kisskiss

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



| Speak (37) | Print | x |

ponedjeljak, 04.12.2006.

HELLO PEOPLEEEE....=))))

A evo i meneee.....a moram napisati i ja novi postichhh....
sta cete takav je zivott....=)a ne znam o cemu da pisem AL nema veze..=)
na to ste se vec sigurno i navikli=)
hhhmmm da vidimo sta ima novogaa....??...
pa bas apsolutno nicega...=)hihi...=)
pa mislim imaa jako puno novosti...al na zalost to ne
mogu objaviti...wink
aa sada cemo malo o mojoj luceee...=)nutsmijeh
a ta cura je stvarno spremna da ju mi
posaljemo za Rab!!!...
.sta vi mislite na tu ideju....aa...??...
.trebalo mi njoj malo
promjenee....=)hihi...=)))
A salim sseee....=)zapravo ne...=)
al neki put ta cura stvarno
ne zna o cemu da prica pa prica samee gluposti...
al mi koji ju znamo smo vec naviknuti na to..
.tako daa...=))smijehsmijeh
maa dobra je ona curaa nego sada ima jakoo
puno problemaa,
pa mora to rijesiti...=)zna ona dobro na sta ja
mislimm...!!
!....burninmad
i taakoo...drustvo uvijek istooo....ovim puteeem ih sve
pozzzaaamm...smijeh
aa kod mene...ah nista novog....sve po starommm..
..=))cereksmijeh

I to bi bilo to.....=)
ae pozdravljam vas svihh punoo i sve od reda vam
šaljem jednu veliku pusu
ravno u celooo...=))hihi...=)kakoo sam zlobnaaa.
..=)smijeh
aa pisem samee glupostii...=)bilo bi dostaaa....
ciaooo....by:NINA....=)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



| Speak (22) | Print | x |

nedjelja, 03.12.2006.

tuzno....

evo znam da je sada nina trebala napisat post...
htjela sam vam ovo pokazat...tako tužno...barem meni....
molim vas pogledajte ovaj video...vidjela sam ga na jednom blogu...
radi se o djevojčici kojoj je tata poginuo 11 rujna....
svaki put kad ga pogledam se rastužim...
molim vas pustite svoj komentar....sta vi mislite....




pusa....luce...



| Speak (3) | Print | x |

petak, 01.12.2006.

pa tako....tek toliko....

OPET PISE LUCIJA...
NINA DAJ NIPISI POST....molim te...
pa evo ljudi ja sam....pa ne znam ni sama...
u svakom slucaju bolje nego u proslom postu...ne znam sada mi se to cini tako depresivno..
zapravo sam sada dobro...mozda cak i bolje od dobrog...pomalo super...ma to je ipak prejaka rijec...malo boje od dobrog...to je to...
doduse jos nisam rjesila onaj problem...ali ide...polako ali ide...
polako se navikavam na to...doslo mi je do mozga...

zao mi je ljudi sta vam jos nisam rekla....nemojte se ljutit...molim vas...
bit ce jednom...ovo se odnosi na prosli post...

sutra imamo drzavne figure...u zagrebu...
putujemo u 4....ujutro...roflrofl...cista zabava....winkwink
pa ninu nisam vidjela od nedjelje...doduse nisam isla van cijeli tjedan...
ajde svih vas jako volim i vatajte OGROMNU PUUUUUUUUUUUUUUUUSUUUU....kisskisskisskisskisskisskisskiss



| Speak (4) | Print | x |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.