subota, 07.03.2009.

Kad ce Proljece!?

Ne mogu vise docekati sunce,kratke rukave, sad sam vec jako nestrpljiva.Posijala sam petunije, sada cekam
da niknu. To mi je u povjerenju prvo cvijece koje sam sama posijala, i sada cekam da vidim rezultat.
Trebam jos nekih ideja kako da malo dekoriram balkon, i dvoriste.Ako netko zna koje cvijece izgleda zgodno, bila bi mu zahvalna da mi da informaciju.Moram muza uhvatiti da me odveze do rasadnika, mozda i danas,tamo cu vjerovatno najbolje dobiti sliku sto, kako, i kada!

Inspiraciju mi daje susjed preko puta, koji ima osamdeset godina, vidim ga ovih dana kako ispred kuce uredjuje
cvijetnjak.Zena mu je mladja godinu dana, ali je vidim samo malo kad izidje na sunce u kucnoj haljini..., a on
stalno vani, ili pazi na unuka, koji je tri godine, i pravi je mali kemikaza,a on i potrci za njim, ili kao sto rekoh
uredjuje vrt,metucka..., vidi se da je naucio na rad. Cak mi se pohvalio kako je prije dvije godine sam uzidao
trijem ispred kuce.
Volim vidjeti kako su ljudi tih godina jos uvijek radno aktivni,sto znaci jos puni zivota.

Juce popodne smo isli kupiti sat nasem prvascicu.Naucila se na sat, a neki dan je dobila cetiri petice, sva sretna,
i ushicena je dosla kuci, pa smo rekli kako je sada vrijeme da joj ga kupimo.
Mladja je morala isto dobiti neku sitnicu, jer bi bilo ljubomore, a mali trogodisnjak jos nije u fazi a meni...?!
Mozete li mi samo reci kako nagovoriti tog trogodisnjaka da skine pelenu, jer jos uvijek to radi tu, samo ponekad kad ga je volja napravi u tutu!Curice su obadvije to napravile sa dvije godine i sedam mjseseci, a on ga evo vec dobro prosao tri, krajem dvanaestog mjeseca, i jos se nije spreman ostaviti pelena.Vjerovatno moram cekati da jos malo ugrije, i to je jedan od razloga zasto cekam kratke rukave!

- 07:54 -

Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Prosinac 2009 (1)
Rujan 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Da ne zaboravim neke dogadjaje..

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr