SeKaPeKa

Sretan mi rođendan!!!
Juhuhu!!!partysmijeh
29. ...
Nekako baš i nisam oduševljena ovom brojkom.no
Dragi mi je poklonio Lovely Sare Jesice Parker, parfem koji već mjesecima želim, i to ne 30, nego 50 ml!!!Kupio mi je i nove trapke (Wranglerice) u subotu. Kao, trapke su bile poklon za rođendan, a danas dođe s posla, ja postavljam ručak, sva mirišem na hranu i kuhanje, a on hoće da isprobam parfem...kiss
Bubica moja...

21.08.2006. u 16:16 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

sve što mi padne na pamet

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




POEZIJA

Ne pitaj više


Ne pitaj više zašto te ljubim. Pitaj
zašto raste trava i zašto je nemirno more.
Pitaj otkud stiže vjetar proljetni
i bijelom lađom snova tko krmani
kad noć nad svijetom hladne prostre sjene.

Ne pitaj zašto te voli moje čudno srce.
Znaš li odakle koralj na dnu oceana?
Valovi pričaju o zaspaloj ljepoti
ali ti živiš daleko od glasa valova.
Tvoja je misao strma pećina
o koju se uzalud razbija moj život.

Ne pitaj zašto te ljubim.
Pristupi k meni! Tužno je moje srce.
Ti i mjesec: dva nedohvatna cvijeta
na visokoj planini zaborava.
Vesna Parun