SeKaPeKa

Matična knjiga drugi dio

Znate li kako izgleda razjareni bik u koridi!?!puknucu
Poprilično tako sam i ja izgledala jutros u 7.20.
Naime, htjela sam završiti upis učenika u matičnu knjigu.
Kod nas u školi nema nikakvog rasporeda tko će kada pisati koju knjigu, ali se mi zato uredno dogovaramo oko toga. I ja se tako jučer dogovorim s ljudima oko knjige koja mi treba i jutros uranim i opet u školicu (a dragi ostao u krevetukiss, puše, spava, ne zna za sebe jer danas je popodne na poslu). Stižem pred školu, pred mene na parkiralište ulijeće kolegica, gotovo istrčava iz automobila i nije me ni pozdravila nego je otrčala u školu. Mislim ja ženi je sila, mora na toalet ili slično pa i ne pozdravlja.
Dođem ja gore, a moja mi draga kolegica ispred nosa uze knjigu koja mi treba. (Tad mi je sinulo da joj nije sila...burninmad)
Dotična nije od prošle srijede bila pošteno u školi, i jasno, ona je sebi isplanirala, a vi se ostali uklapajte u moje planove. Rekla mi je neka idem kući, a ona će me nazvati kada završi.
headbangSada da idem kući kada sam se već ustala i razbudila???bang
Pred tajnicom sam pokazala svoje nezadovoljstvo zatečenom situacijom i kao furija izašla van i otišla u svoju učionicu.
Dotična je izgleda shvatila što je učinila pa je došla za mnom i donijela mi knjigu jer ona ionako ima drugih poslova koje mora napraviti, a koje sam ja davno završila.
Dakle, treba nekada biti i vještica pa vrisnuti kada ti nešto ne odgovara...
Tako sam ipak, i unatoč svim poteškoćama, uspjela završiti matičnu...

28.06.2006. u 15:44 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

sve što mi padne na pamet

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




POEZIJA

Ne pitaj više


Ne pitaj više zašto te ljubim. Pitaj
zašto raste trava i zašto je nemirno more.
Pitaj otkud stiže vjetar proljetni
i bijelom lađom snova tko krmani
kad noć nad svijetom hladne prostre sjene.

Ne pitaj zašto te voli moje čudno srce.
Znaš li odakle koralj na dnu oceana?
Valovi pričaju o zaspaloj ljepoti
ali ti živiš daleko od glasa valova.
Tvoja je misao strma pećina
o koju se uzalud razbija moj život.

Ne pitaj zašto te ljubim.
Pristupi k meni! Tužno je moje srce.
Ti i mjesec: dva nedohvatna cvijeta
na visokoj planini zaborava.
Vesna Parun