happy birthday to ME!!!


hellooo! kao što i naslov kaže danas mi je rođendan...
počeo je padati snijeg i to baš na današnji dan...jako je fora ovak kad se probudim i kad vidim vani snijeg...
ali baš i nije fora zato što ja baš i nisam ljubitelj snijega... ali preživjet ću....
naime...već sam jučer dobila jedan dar...jedan jako, jako, jako dobar dar... najbolji kojeg sam mogla poželjeti...
vrlo koristan...i baš je onak zgodan, sladak... heh... baš sam happy!
i tak, malo sam se morala pohvalit, a sad idem...
ljudi, uživajte u ziskim radostima, a neki veći, tj. pravi post idući puta... pozz svima! papa : )<


17.11.2007. | 07:58 | 15 Komentara | Printaj | * |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



....Komentari: Yes/No....


Opis bloga

.....razmišljanja jedne osobe uhvaćene u ovom vremenu, u ovoj sadašnjosti....


Linkovi

...blogovi koje čitam...


dark sword dancer

mistery of 3

Dark_Devil

prejudice girl

heavy stuff

The Maniac

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr


....ME.....

...možete me zvati ...black angel... ...
....važne stvari o meni saznat će te preko mojih posteva...
nadam se da vam neće biti jako dosadni moji postevi...
potrudit ću se pisati i zanimljive i vesele stvari...

....ako ikoga išta dodatno o meni zanima....moj msn je:
angel_blacky@hotmail.com


...što slušam....

- Evanescence
- HIM
- Helloween
- Iron Maiden
- Nirvana
- Guns 'n' Roses
....................




BLACKY
BBrave
LLoving
AAmazing
CCheesy
KKeen
YYouthful
Get Your Own Name Acronym