...isprika...


prošli post sam obrisala iz osobnih razloga i nadam se da mi ne zamjerate...
zahvaljujem se na komentarima...
možda uskoro i napišem novi post...(to ovisi o jednoj stvari, nije bitno kojoj)...
pozdrav svima.... bye


PS: sretan rođendan! ...(zna onaj kome čestitam)...


04.11.2007. | 10:27 | 2 Komentara | Printaj | * |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



....Komentari: Yes/No....


Opis bloga

.....razmišljanja jedne osobe uhvaćene u ovom vremenu, u ovoj sadašnjosti....


Linkovi

...blogovi koje čitam...


dark sword dancer

mistery of 3

Dark_Devil

prejudice girl

heavy stuff

The Maniac

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr


....ME.....

...možete me zvati ...black angel... ...
....važne stvari o meni saznat će te preko mojih posteva...
nadam se da vam neće biti jako dosadni moji postevi...
potrudit ću se pisati i zanimljive i vesele stvari...

....ako ikoga išta dodatno o meni zanima....moj msn je:
angel_blacky@hotmail.com


...što slušam....

- Evanescence
- HIM
- Helloween
- Iron Maiden
- Nirvana
- Guns 'n' Roses
....................




BLACKY
BBrave
LLoving
AAmazing
CCheesy
KKeen
YYouthful
Get Your Own Name Acronym