Image Hosted by ImageShack.usTime doesn't make a difference if you don't care enough to live
30.05.2008.-20:45

boomp3.com
I count on the make-up
to cover it all
Crying myself to sleep cause
I cannot keep their attention
I thought I could be strong
But it's killing me


Image Hosted by ImageShack.us---Image Hosted by ImageShack.us
Besplatan upload slika i fotografija
Ok,moji planovi za Split ove
godine su definitivno propali.
Šteta.Baš sam tužna.
Veselila sam se što ću to
vrijeme provesti sa prijateljem
kojeg ne viđam često.
Zapravo gotovo nikad.
Barem je još uvijek sigurno
da idem u Pakoštane kao i
skoro svake godine.
Besplatan upload slika i fotografija
Image Hosted by ImageShack.us---Image Hosted by ImageShack.us
Besplatan upload slika i fotografija
Trenutno sam se bacila na
traženje posla preko ljeta.
Na poticaj moje mame naravno.
Biram između 3 stvari.
Čuvanja 3 godišnjeg djeteta
(čitaj kćer mamine frendice),
rad na benzinskoj
i pranje čaša u kafiću.
Mislim da ću odabrati čuvanje djece.
Besplatan upload slika i fotografija
Obožavam djecu.
Tako su slatka i nevina.
Voljela bi imati mnogo djece
barem 10.Tko bi im odolio
kad su tako prekrasni.
Zar ne poželite da cijeli
svijet zastane dok ih gledate
u oči?Anđeli mali...
Besplatan upload slika i fotografija
Image Hosted by ImageShack.us---Image Hosted by ImageShack.us
Besplatan upload slika i fotografija
Maloprije je kiša pljuštala.
Grmljelo je i sijevalo.
Trenutno se sve primirilo,pa čak i kiša.
Čudno je kako se sve može promijeniti.
U samo jednom trenutku.
Besplatan upload slika i fotografija
Ponovno sam plakala večeras.
Ne mogu si pomoći.
Toliko mi užasno nedostaje.
Kako si pomoći da ne poželiš
umrijeti dok slušaš stihove
"I neka noćas grmi, i nek se duša
mrvi,samo da ti čujem glas."

Teško je.
Znam da ga ne mogu vratiti.
Ali trenutno mi nije stalo do ničega
osim toga.
Da vratim vrijeme.
Ili da pođem k njemu
Besplatan upload slika i fotografija
Image Hosted by ImageShack.us---Image Hosted by ImageShack.us
Besplatan upload slika i fotografija
Eto toliko za večeras.
Čujemo se opet ubrzo.
Puss@
Besplatan upload slika i fotografija

------------------------------------------------------------------
UPDATE 15.6.2007
Žao mi je ljudi ali imam puno posla oko škole
zato nema novog posta,napisat ću ga krajem tjedna
i komentirati sve zaostatke na vašim blogovima.
Dotad posjetite novootvoreni blog mog najboljeg
prijatelja ---> Lovre
Nadam se da ćete imati razumijevanja.
Bakneži na site
------------------------------------------------------------------
UPDATE 18.lipnja 2008
Evo novi post slijedi uskoro,možda čak i sutra
Ugl,otvorila sam blog sa dizajnovima,pa vi koji ste moji frendovi
možete nešto naručiti.Velika Zahvala PATKI i LUCIJI,te BLOGSKINSU
čije linkove možete naći u boxu i thanks to.
Blog možete posjetiti ovdje.
Puss@
-----------------------------------------------------------------

Image Hosted by ImageShack.usI guess we'll make it through another day
24.05.2008.-10:54

I told another lie today
And I got through this day
No one saw through my games
I know the right words to say
Like "I don't feel well"
"I ate before I came

boomp3.com
Besplatan upload slika i fotografija
"Samo jednom,obećajem"-rekla je,
"samo jednom i onda ću prestati.
Da, u tome nema ništa strašno."
Nagnula se nad wc školjku i učinila
ono što ju je trebalo
učiniti mršavijom.Bila je sretna.
"Eto"pomislila je"sad kad si to napravila,
biti ćeš mršavija,
samo ne smiješ više jesti kao svinja."
Odvratan osjećaj u ustima pratio ju je cijeli dan.
Odlučila je pojesti samo jednu malu
kuglu sladoleda.
Uzela je dvije.
"Ma koga briga,mogu jesti što hoću
kad ću to ionako
izbaciti iz sebe"-razmišljala je dok je
jela sladoled.
Došla je kući i kao po običaju,
nikoga nije bilo.Osjetila je užasnu krivnju
"Kako sam mogla biti tako glupa?"
Svejedno je to ponovila.
Jednom.Još jednom.
Pa još jednom.
Sjetila se one manekenke iz novina.
Umrla je.
"Hoću li i ja umrijeti?"-pitala se.
Besplatan upload slika i fotografija
Image Hosted by ImageShack.us---Image Hosted by ImageShack.us
Besplatan upload slika i fotografija
Još jedan početak tjedna.
Kažu da su početci najgori.
Vjerojatno je to istina.
Mrzim onaj osjećaj kada se nakon
dobro provedenog vikedna ujutro moraš
dići kako bi išao u školu ili učio.
Trenutno zavidim maturantima.
Iako znam da ni njima nije lako.
Besplatan upload slika i fotografija
Image Hosted by ImageShack.us---Image Hosted by ImageShack.us
Besplatan upload slika i fotografija
Baš sam pogledala film It's a boy girl thing.
Cura i dečko zamijene tijela.
Pitam se kako bi to bilo biti dečko na jedan dan.
Jeste li vi to ikad poželjeli?
Biti osoba suprotnog spola samo da vidiš
kako razmišlja...
Da potvrdiš činjenicu da su dečki i cure
potpuno različiti.
Ne vjerujem u to.
Na kraju se sve svodi na isto.
Oboje pokušavamo zadiviti onog drugog.
I sve što radimo,radimo za osobu suprotnog spola.
Besplatan upload slika i fotografija
Image Hosted by ImageShack.us---Image Hosted by ImageShack.us
Besplatan upload slika i fotografija
Još malo pa ljeto.
Ne mogu dočekati.
Čini mi se da će ovo ljeto biti najbolje do sad.
Kao da je ispred mene mnogo toga.
Imam velika očekivanja.
Baš se pitam hoće li se ispunit.
I hope they will.
Besplatan upload slika i fotografija
Image Hosted by ImageShack.us---Image Hosted by ImageShack.us
Besplatan upload slika i fotografija
Neće me biti na netu do kraja ovog tjedna.
Zato sam tako brzo napisala novi post.
Nedostajat će mi net.
Postala sam ovisna o njemu.
No vi to sigurno razumijete.

Još vas jednom moram zamoliti
da ne ostavljate tonu komentara.
Jedan ili dva su dovoljna.

Voli vas J
Besplatan upload slika i fotografija




Image Hosted by ImageShack.usThe beginning of a new chapter
23.05.2008.-19:51

Why did you go?
All these questions run through my mind
I wish I couldn't feel at all
Let me be numb
Im starting to fall!


boomp3.com
Image Hosted by ImageShack.us---Image Hosted by ImageShack.us
Novi blog nakon dugo vremena.
Mnogo toga se promijenilo odkad
sam poslijednji put napisala
post na svom starom blogu.
Ja sam se promijenila.Ovaj put je sve drugačije.
Ili barem naizgled.
Besplatan upload slika i fotografija
Postovi na blogu neće sadržavati opise mog proteklog dana.
Postovi će sadržavati moja razmišljanja,interese i emocije.
Nije dozvoljeno ostavljanje mnogostrukih komentara kojima
zapravo ništa niste rekli osim 'bok' i 'super ti je blog'.
Isto tako, ne očekujte mnogostuke komentare od mene.
i još jedna stvar-dobrodošli.
Besplatan upload slika i fotografija
Trenutno
Volim
čokoladu
Besplatan upload slika i fotografija
i mrzim
svoje tijelo
Besplatan upload slika i fotografija
Kladim se da će sutra na red doći nešto drugo.
Nešto što ću voljeti i što će mi biti manje drago.
Možda će mi manje biti draga ona cura iz 2og f
ili ću se zaljubiti u one male crne cipelice u izlogu omiljena dućana.
A tko zna,možda ni ne doživim sutrašnji dan.
Ali i to je ok jer to je ono što najviše želim,
vinuti se k njemu u oblake.
Znam da ne mogu.
Znam.
Ali svejedno želim
Nedostaje mi.
Volim ga
.
Besplatan upload slika i fotografija
Image Hosted by ImageShack.us---Image Hosted by ImageShack.us
Besplatan upload slika i fotografija
Prolazi još jedno proljeće.
A s njime i školska godina.
Jedva čekam.
Ova je godina bila jedna od najtežih.
Drago mi je da je gotova uskoro.
Nedostaje mi sloboda.
Uskoro ću je imati.

Sve vas voli J
Besplatan upload slika i fotografija

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




  svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.usProfile directory

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us---Image Hosted by ImageShack.us
Name Josipa
Sex Female
Age 16
HS Pisces
Town Požega
School Gymnasium
Codename Josephine
Family Mother,Grandmother
Love status Single
Weaknesses Compassion and sympathy for the innocent,chocolate,make up,clothes,sunglasses
Smoking No
Alcohol No
Besplatan upload slika i fotografija

Image Hosted by ImageShack.us---Image Hosted by ImageShack.us
---
Image and video hosting by TinyPic
“I'd always loved him, ... But I had to walk off from him like that -- one of us had to sacrifice.
"If you're going to be sexy in a photo, you'd better be thinking about sex rather than about being sexy."
Image and video hosting by TinyPic
Image Hosted by ImageShack.us---Image Hosted by ImageShack.us

Besplatan upload slika i fotografija

Image Hosted by ImageShack.usContact me

Hotmail toxicly_stronger@hotmail.com
Myspace
My Forum
Tagged

Image Hosted by ImageShack.us---Image Hosted by ImageShack.us

Imagesforme.com - Besplatan upload slika i fotografija


Image Hosted by ImageShack.usPeople I hang out with

Besplatan upload slika i fotografija
~Monika Ester
Besplatan upload slika i fotografijaBesplatan upload slika i fotografija
~Lovro Ivanković
Besplatan upload slika i fotografijaBesplatan upload slika i fotografija
~Ivan Proroković
Besplatan upload slika i fotografija
~Mirta Oblak
~Evelina Cerovac
~Anja Sliško
~Monika Radoš
~Katarina Dumančić
Besplatan upload slika i fotografija
~Ivana Rajič
~Izabela Justament
~Kristina Jelić
~Stephanie Ruth Hump
~Igor Bumba
~Krešimir Mazanik
~Lana Čop
~Danijela Rajič
~Margareta Šakota
~Ivona Mihaljević
~Ivana Biljanić
Besplatan upload slika i fotografija

Image Hosted by ImageShack.usMy online friends
~Katie
~Daddy's Little Defect
~Bunny
~Izzie
~Princessa°
~Jossipa
~
Orange Boy
~Lost Little Girl


Image Hosted by ImageShack.usThanks to
Lucija
Patka dizajn
youtube
Imagesforme
Photoshop cs2
Britney Spears Croatian forum
Deviantart
Orange Boy
users online

CREDITS

Kostur: Patka
Design Jo design