< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

2009 Kolovoz (1)
2008 Studeni (1)
2008 Rujan (1)
2008 Kolovoz (2)
2008 Srpanj (3)
2008 Lipanj (2)
2008 Svibanj (2)
2008 Travanj (2)
2008 Ožujak (3)
2008 Veljača (3)
2008 Siječanj (4)
2007 Prosinac (4)
2007 Studeni (3)
2007 Listopad (3)
2007 Rujan (3)
2007 Kolovoz (4)
2007 Srpanj (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

SVI KOJI DOĐETE
NA BLOG...
OSTAVITE KOMENTAR DA
ZNAN DA STE TU BILI...
A ONI KOJI MISLE
SRAT PO MENI SLOBODNO SE POKUPITE U
TRI PIČKE MATERINE
I NEMOJTE DA VIDIM
VAŠ KOMENTAR
JER ĆE BIT SRANJA...;)




MySpace Layouts images

MySpace Layouts




KAD SAM PILA...
REKLI SU PIJANDURA...
KAD SAM LUTALA...
REKLA SU LUTALICA...
KAD SAM LJUBILA...
REKLI SU KURVA...
A KAD UMREM...
REĆ ĆE...
JEDINO JE ONA...
ZNALA ŽIVJETI...



...MALO O MENI...

my pikčr
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

my majl::
saryta9@net.hr

my MSN:
sary-000@hotmail.com

my spaces live
my spaces live...


*+*MALO O MENI*+*
*+*zoven se sara
*+*bivan pul žegoti
*+*to spada pod kastav i to je va hrvatskoj
*+*rojena san 27.11.1991. , 17 let
*+*po horoskope san strijelac
*+*hodin va ekonomsku v reku
*+*smjer ekonomist i četrti san razred
*+*iman mamu, tatu i seku
*+*povedan po domaći
*+*obožavan maškari, halubajski zvončari, pusni tanci, zvuk domaće muziki
*+*živejen za pust i pusni tanci
*+*iman čuda fredova keh volin
*+*na repertoare za pit more se nać: stock-cola, črni i beli bambus, bavaria, tuborg, lovranski, gemišt, općenito alkohol
*+*vavek san za zajebanciju
*+*inače gledan zabranjenu ljubav
*+*obožavan spat do polna i poć spat oko polnoći, uru, dve
*+*viset na netu i bit na msn-u
*+*slušat muziku
*+*trošit pare na mobu, rekorder san va ten, hehe=)
*+*ne volin neke određeen ljude, koji seru po tebe čin se maknu od tebe 2m
*+*ne volin kišu, umišljne, bahate, bezobrazne, glupe ljude
*+*ne volin ljude koji ne shvaćaju zajebanciju
*+*mrzin ljude koji misle da su savršeni, a ubiti su idioti prve klase
*+*iman best frendicu-karmen
*+*ostali ekipu neću nabrajat aš ću kega pozabit pa će se najadit
*+*ča se tiče ljubavi-imam dečka.cerekcerekkiss.
*+*slušan svašta
*+*kao npr.:gustafi, cocktails band, lady luna, thompson, grdović, zečić, prljavo kazalište, stavros, linkin park, bob marley, green day, him, techno, ima par cajki
*+*i to bi recimo bilo to....=)

...ČA ČITAN...

cerekINCIDENTI ŽEGOTI....blog od mene,karmen i martine

cerekJELENA...mica malica..

cerekBRUNKY...

cerekGRUPA BREVIS...

cerekIGOR...

cerekZ ARMUNIKUN PO MIHOTIĆEH...

cerek ...MIA...

cerek GORNJI SROKI SQUAD...

cerekSRKY....

cerek SANJA....

cerek ANITA...

cerek SARA...

cerekDARiiCH...


...KORISNO...

**blog.hr
**free mail
**net.hr
**google


ALKOHOL
Va sakoj staroj knjige piše
od vina se lagje diše
Rakija je za kurje oči
bitno samo da se toči
Va Kastav na belicu
v Rukavac na medicu
Po jarbol na Zvoneću
još jenu biricu za sreću

(Ako teješ pravi bit
hod se znami ti napit)

Alkohol, alkohol
briše suze, tira bol
I na oči tira smeh
alkohol je dobar za seh
Alkohol, alkohol
briše suzi, tira bol
Alkohol ću sagder zet
šnjin živen i šnjin ću umret

Se ti ko po loje gre
kad se malo popije
Veseli se i zatanca
to domaća je užanca
Va konobu ja u poć
još jenu za laku noć
Bojega na svete ni
kad se lepo zaspi



...STIHOVI...

...someday in another time
and place we can make it right...

..x..x..x..x..x..x..x..x..x...x..
Sijecam se lica koje sam voljela,
usana koje sam zeljela.
Sijecam se ociju koje sam gledala,
imena kojem sam srce dala.
Sijecam se da sam te nocima
sanjala i da sam te beskrajno voljela.
Sijecam se sijecam samo se nesjecam da sam te ikad preboljela

..x..x..x..x..x..x..x..x..x..x..
svaki dan živi kao da ti je poslijednji,
jednom ćeš pogoditi!!!

..x..x..x..x..x..x..x..x..x..x..
kad si se rodila plakala si,a svi su se oko tebe smijali,
živi život tako da kad umreš ti budeš
nasmijana a da svi oko tebe plaču...

..x..x..x..x..x...x..x..x..x..x..
pogledaj u zvijezde i vidjet ćeš
svoj život,
pogledaj u svoje srce i vidjet ćeš
svoju prošlost,
a sad pogledaj u svoj mobitel i vidjet ćeš
tko misli na tebe!

..x..x..x..x...x..x..x..x..x..
baš me briga svijet neka se vrti,
ja ću živjeti sve do svoje smrti!!!

..x..x..x..x..x..x..x..x..x..x..
dont try to be asscepted
just be YUOR SELF!!!!

..x..x..x..x..x..x..x..x..x.x..x..
Jednom ćeš me pitati volim
li vise život ili tebe.
Ja ću odgovoriti - život.
Ti ćeš se okrenuti i otići,
a nećeš ni znati da si ti moj život...

..x..x..x...x..x..x..x..x..x..x..

Sometimes the perfect person for you
is the one you least expect.

..x..x..x..x..x..x..x...x..x..x..
učim za 5
naučim za 4
odgovaram za 3
zaslužim 2
i dobijem 1=)

..x..x..x..x..x..x..x..x..x..x..
katkad ti poželim čuti glas,
srušiti sve što stoji između nas,
reći ti vrisnutu snažno da te još
uvijek....
..............ma nije važno....

..x..x..x..x..x...x..x..x..x..x..
two words guys hate
DONT & STOP
unless you put them together..

..x..x..x..x..x..x..x..x..x..x..
ostvarili smo ono što nismo htejali,
pamtit ću dan kad smo se sreli,
ne diraj u prošlost od nje se ne živi,
pa dobro znaš da smo oboje krivi!!!!!

..x..x..x..x..x..x..x..x..x..x..
Yesterday is a history,
tomorow is a mistery,
today is a gift...

..x..x..x..x..x..x..x..x..x..x..

jer vidiš sve te više volim,
svakog dana svakog jutra,
danas više nego jučer i
mnogo manje nego sutra!

..x..x..x..x..x..x..x..x..x..x..
...život nam vrijedi toliko
koliko nas je napora stajao...

..x..x..x..x..x..x..x..x..x..

...ovo mi je škola i drugi puta
ću pametnije....

..x..x..x..x....x..x..x..x..x..

Mrzim tvoj pogled jer me boli,
mrzim tvoje ruke sto ih druga voli,
mrzim osmijeh tvoj jer si postao drag njoj,
mrzim suze jer placem zbog tebe,
mrzim sve na ovom svijetu
ali samo jednu istinu znam
a to je da te još uvijek
ludo volim...

..x..x..x..x..x..x..x..x..x..
Every nite i dream of us together
That its u and me always and forever
But then i awake and realize its not true
You dont love me the way i love you

..x..x..x..x..x..x..x..x...x..
...ŽIVIM jer su tako htjeli...
...VOLIM jer sudbina svima to dijeli...
...PATIM jer ne viđam tvoje oči...
...UMIREM jer volim nešto što nikad neće biti moje...

..x..x..x..x..x..x..x...x..x..x..
volim tvoje oči...
volim tvoj glas...
volim kad si kraj mene...
volim sve trenutke s tobom provedene...
VoLiŠ Li tI MeNe?!

..x..x..x..x..x...x..x..x..x..
Misli mi lutaju, duša me boli
da mi je znati dali me voli.
I dali sanja još iste snove,
mene u njima ili neke nove.
Razmišlja li o mom životu,
čuva li još svoju ljepotu.
dali je još uvijek onako mio i
dali je sretan kao što je bio


..x..x..x..x..x..x..x..xx..x..x..

SMS-DOBRODOŠLA TUGO
sad kad sam jedan od bivših
znam da nije ti stalo
glasom od šapata tišim
sam sebi kažem budalo
jer znam da trebao ne bih
al ja još mislim o tebi
u meni nada rodi se i umire svaki dan

neću da te krivim
al ovo moram ti reći
još uvijek zbog tebe živim
s tugom,al nadam se sreći
i prije nego se snađem
ona se kraj mene nađe
da me na tebe podsjeti
a ja joj kažem...

dobrodošla u moj dom tugo,
mirišeš na usne njene
hajde reci drugu svom
ko ih ljubi mjesto mene...




..x..x..x..x..x..x..x..x..x..x..x..x..

SANDI-MALENA
malena noćas srušio se svijet
malena sve je tako glupo bez tebe
sad kad je stvarno karaj
bože snage mi daj
samo da prođe ova noć
tako prokleto sam čekam novi dan
prvi četvrtak bez tebe

malena,oduvijek si znala ko sam ja
malena ne mogu ja
bez svojih oblaka
sad sve su iste ko ti
i sve se smiju ko ti
sve su lijepe samo da znaš
i sve me lube ko ti
i sve me lažu ko ti
i sve su moje a tako sam sam

malen akako ću bez tebe sutra
malena falit će mi s tobom jutra
ima drugih ima boljih ali nebo zna
samo ti si moja malena...


..x..x..x..x..x..x..x..x..x..x..


jasmin sravros-nemoj se udavati



prljavo kazalište- ruža hrvatska



prljavo kazalište-
tu noć kad si se udavala



prljavo kazalište- kiše jesenje



plavi orkestar-
bolje biti pijan nego star



plavi orkestar-
zelene su bile oči te



šajeta- lungo mare


dani stipaničev-
budi noćas mirno more



toše i antonija...
volim osmjeh tvoj...










..MALO SLIKICA..

ja...
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

ja...
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

karmen i ja..u saxu
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

ja i jelena
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

ja
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

dečko za kog se cure ljepe...igor...milo dijete...haha
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

ja i jelena
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

ja,vedran,jelena
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

na rečine
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

igorich i ja
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

jedan slatki dečko...brunky...
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

i opet on...brunky...
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

jeja, ja, karmen, martina
moj rojendan....

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

ja i vedran..
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

ja i karmen...
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

skjuzmi,ja,martina,dojo,agi
(matejna)

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

ramiz i ja..
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

karmen, ja i pijača...
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

seka i ja...
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

karmen i ja...
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

ja za novu 2008..
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

karmen, jeja, ja, leona, martina - jušići
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

karmen i ja- rečki karneval
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

ja- karneval va lovrane
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

šepićka, ja, karmen, jelena - lovran
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

karmen i ja - pre lovrana
Host unlimited photos at slide.com for FREE!



"Z GLAVON U KUŠINU KLEJA BIN SI SE I PITI I KUMPANIJU I SEBE I NJU"

"I KADA SLUŠAŠ, KADA KANTAŠ KANTE MOJE SKRIVEN U NJIH LJUBIT ĆU USNE TOJE"

eureka- vrazja đina




...SVAŠTA...


COCKTAILS BAND-
ONA ME JE BUŠALA

bila je fora ta lepa šinjora
tancala je spred mene
ta stareja mala visoko se držala
ma san sejno šal do nje

"od kud si,ča delaš?",
klasična šema
rekla je:"dođi samnom nema problema"
ki bi rekal da ću tako lišo pasat
ako juden poveden nete verovat

ona me je bušala,niš nisan pital
bilo je lepo,ni mi sada žal
i drugu subotu poć ću ja do nje
neke stvari pozabiš ovo nikad ne


---&---&---&---&---

...COCKTAILS BAND...
...REČI MI ŠI SMEN...


više na te niman pravo
aš se na kocku ja san stavil
mislel san da bit će lagje
ma san se prevaril
nisan te čul ni videl
mislel san da je pasalo
duboko nutre puno tega
još je ostalo

reči mi ši smen još vavek verovat va nas
il neki drugi te za ruku peja danas
reči mi ši smen tu i tamo te nazvat
va sitne ure s tobun tiho ćakulat

danaska bušan ja bez gušta
a to je huje leh bit sam
kada zgubiš neč ča voliš,
ja najboje znan
a teško nekad to je priznat
mene je lagje napisat
nisan čovek ki će plakat,j
a o temu ću kantat


---&---&---&---&---

Zaboravi njegovo ime, zaboravi njegovo lice,
Zaboravi njegove poljupce, njegov topli zagrljaj,
Zaboravi ljubav koju si jednom poznavala,
Zapamti da on sada ima novu osobu.
Zaboravi ga kada čuješ da puštaju vašu pjesmu,
Zapamti kako si plakala po cijele noći,
Zaboravi kako ste bliski jednom bili,
Zapamti da je on izabrao nju!
Zaboravi njegov hod,
Zaboravi način na koji je pričao,
Zaboravi stvari koje je govorio,
Zapamti, otišao je…
Zaboravi njegov osmijeh, zaboravi njegov glas,
Zaboravi nježnost njegove kože,
Zaboravi način na koji te je čvrsto držao
Zapamti on je večeras s njom…
Zaboravi vrijeme koje je tako brzo prošlo,
Zaboravi ljubav koja je bila samo dio prošlosti,
Zaboravi da je rekao kako te nikada neće ostaviti
Zapamti da je otišao zauvijek !!!


---&---&---&---&---

STO MISLI TVOJA LJUBAV cerek O TEBI KAD POGLEDAŠ NA SAT cerekcerek
00:00-stvoreni ste jedno za drugo
01:01-često te sanja
02:02-vara te
03:03-simpatična si mu
04:04-igra se s tobom
05:05-noću grli jastuk zbor tebe
06:06-ne voli te
07:07-sprema iznenađenje
08:08-zaboravi ga
09:09-ne zanimaš ga
10:10-ljubomoran je
11:11-voli te
12:12-sviđaju mu se tvoje oči
13:13-očekuje tvoj poziv
14:14-sviđa mu se tvoja frendica
15:15-čeka svojih pet minuta
16:16-svatko će imat svoju vezu
17:17-zabrijat ćete
18:18-imaš suparnicu
19:19-svađa
20:20-nezaboravno te voli
21:21-bit ćeš sretna
22:22-prohodat ćete
23:23-želi da zauvijek ostanete zajedno

---&---&---&---&---

TU JE JUBAV MOJA
Kad ja obajden moju Grobnišćinu,
I z okon kad dotaknen stari grad,
I kad te ja zagrlin uz Ričinu,
Moju ti jubav dajen srcen rad,
A kad se misec digne nad Primorjen,
I kad mi oko prvin snon zaspi,
Vrnjan se vavik dragom kraju svome,
Nigdi na svitu za me lipjeg ni

Tu je jubav moja i klapa stara,
A lipi kanat naš leti va noć,
Sope armonika, prati gitara,
Meni još vrime ni za doma poć

Kad se Kvarnerom zasrebrne žali,
I Platak kad potone već va noć,
I kad si škoji podragaju vali,
Ne moren drugo leh opet nazad doć

Tu je jubav moja i klapa stara,
A lipi kanat naš leti va noć,
Sope armonika, prati gitara,
Meni još vrime ni za doma poć
Meni još vrime ni za doma poć

Tu je jubav moja
Tu je jubav moja

---&---&---&---&---

GUSTAFI: ČRNA ZVIZDA
Črne oči, črne lase
Črnu zvizdu je imala
I sve mi je dala, sve mi je dala
Samo da bi me imala

Oooo, sad je ni, sad je ni,
Črnih oči, črnih lasi,
Črne zvizde drugo ni
Niki drugi sada ljubi hi

Lita moja, lita njena
Lita gljuha su pasala
Ma u mon takovinu praznen
Njena slika je ustala

Oooo, sad je ni, sad je ni,
Črnih oči, črnih lasi,
Črne zvizde drugo ni
Niki drugi sada ljubi hi

Oooo, sad je ni, sad je ni,
Črnih oči, črnih lasi,
Črne zvizde drugo ni
Niki drugi sada ljubi hi

Oooo, sad je ni, sad je ni,
Črnih oči, črnih lasi,
Črne zvizde drugo ni
Niki drugi sada ljubi hi

Oooo, sad je ni, sad je ni,
Črnih oči, črnih lasi,
Črne zvizde drugo ni
Niki drugi sada ljubi hi


---&---&---&---&---

gustafi- katarina



...živi brzo..
...umri mlad...
...budi lijep leš...


---&---&---&---&---

teško je
mrziti onog
kome si srce dao...
teško je
krenuti dalje
kad si jednom stao...
teško je
proći kraj nekog
tko ti je sve bio...
teško je
voljeti a reći ne
onom ko te nije htio...


---&---&---&---&---

..x..x..x..x..x..x..x..x..x..x..x..x..
..x..x..x..x..x..x..x..x..x..x..x..x..


...SLIKICE...


Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter


align="center">
Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter


Stars Glitters

Stars Glitters




Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter


patak...đuro
Host unlimited photos at slide.com for FREE!











srijeda, 27.02.2008.

...AGAIN MATURALNA I COLOSS...

u subotu bila ugostiteljskoj školi maturalna....
imali konobari....naravno jeja...haha...sretansretan=)

išle ja,karmen i martina u 7 i 20 do kastva i tamo čekale do nekih 8 da nas pokupe karmenini dečko i još neki lik, pa išli do olike na cugu....i oNda se vraćali opet va kastav....po još nekog lika da jadan ne ide sam do opatije...pa kArmen išla s njim a ja i martina sa šojkom i ovim likom....i došli u opatiju oko nekih 9 i neš...bilo zima...i ravno u coloss...zubozubo
ušle unutra....malo za šank..pa densali...pa opet do šanka...jegercola popratila tu večer....bilo full malo ljudi...al ono...poslje se skupila rulja...
pili...plesali...ma bilo je ok...super...bile ja i martina do nekih 3...pa došo bratić od jelene..i išle mi s njom doma..naughty..uff....jedva san čekala leć u krevet...otpale su mi noge....burninmad
i tako prošla još jedna subota...relativno ok...hehe...=)...zubozuborofl

kažu da slike govore više od tisuću riječi...thumbup
pa evo jedan slide o jejinoj maturalnoj....thumbup

dok tu ne bude 50 komentara...nema posta!!!

ae ljudi....do sljedećeg posta...

kissi...kisskissmahmahmah


cerek~*~..sArA..~*~cerek

|Komentiraj 16| >Printaj| #|