ponedjeljak, 09.03.2009.

zar me i ti nerazumiješ????..!!!!!!

moja prijateljica adry ...nisam htio da ispadne ovako...znam da mi vise nevjerujes ali...vec mi fališ...jbt..sjeti se svega sto sam ti aj reko ...sve sto sam ti se povjerio ...dali me razumiješ????? SAMO TI ZNAŠ CIJELI MOJ ŽIVOT!!!__znas kako mi je zao...sve si krivo svatila...nisam tako htio...awwww....sjeti se subote kako je bilo zakon...zajebavali smo se ja i ti cijelu vecer...hhhh..radili smo strašilo ...baš je bilo zakon..to samo mi možemo...ali..sad kad razmislim...toga vise NEMAAA!!!!????....ovo nije još jedna bajka ...ovo je stvarnost....i znam kada ovo procitaš znam da ces ostati hladna..i da ce ti biti svejedno..ali jbg...glup sam ---smeće sam ...sam sam kriv niko drugi...i nemožeš reci da si ti glupa kad sam ja....sta sam ja tebi sve napravio..a ti si mi oprostila...jbg..vtp...za adry :(


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


za antuna...
iako je prošlo 2 sata od kad se nismo culi i ti meni falis uzasnooo...
i znas da te razumijem... ja sam danas pre burno reagirala i zao mi je...
nasa subota i nase strasilo awww
i nikad to nece nestat...
nisi glup... i nisi smece... i hvala bogu da nisam ostala hladna kad sam vidjela ovaj post...

and when i fall asleep your all that i see
your in my thoughts and all of my prayers
i wish i could be all that you mean to me
my angel without wings

my angel

vtpppppppp... adry...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.