< travanj, 2010  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari yep/nop

By:r0yal design=)

KO SAM JA

Alo raja ,e vo ja da napravim novi opis , ovaj je jos bio dok sam se borio protiv GAZDE , ko njega jebe , ugl najbolje je da procitate postove pa da vidite ko sam i ko nisam , ko ga jebe , ajd zdravo

glogov_kolac@hotmail.com





SATAN ŠAKIĆ čita najviše ovu literaturu

NENAD BEGO - car nad carevima

ponedjeljak, 12.04.2010.

Iron Fist

OLA , komo estas cool

Zdravo raja ...... pjeva

Evo mene jope , znam da nisam piso podosta , al jebiga neda mi se , često ja smišljam sta ću napisat al onda kad treba ja zaboravim pa mi se neda jope smišljat i jebiga to tako traje par meseci , al ko ga jebe .

Odo da pročitam prošli post , da vidim o čemu sam tad piso , saću ja samo minut .

Eo mene , sad znam reko sam kako idem na dijetu i kako ne pijem i kako ću da postanem dobar itd , ugl ne pijem i dalje , dobar nisam i dalje sam ivl , al imam 20 kila manje , sad sam pao ispod 100 kila . Moj idol Vuco jednom je reko da jebeš čoeka koji nema 100 kila , isprva sam bio zadovoljan tom dijetom , tj i dalje sam , jer su svi kenjali i davali neke svoje dijete , ja to sve poslo u 3 matere i sam sebi odredio kako treba i do jaja , šta će meni tamo neko divanti kako ja da jedem , valjda ja znam đe ja griješim a ne ostali šabani , štob reko Kerum valjda sam ja najpametniji thumbup

Ugl . malo se vozi biciklo , malo se dizu neki tegovi ( to sam kupio nedavno pa se sad zajebavam , bome gadno je kad ga bacis na krevet a on odskoci i pane na nogu ) , išo sma na trčanje , e to trčanje , ja trčim uz jebeni dunav a svi oni pederi i babe i tako ti šetaju svoje ćenove . Znači to su kuje koje žive u 10m u stanu ne idu van osim dok ih ovi ne izvedu i ond aih puste tako da landaraju uz dunav , a u tom trenutku trči nešto debelo i psuje sve živo i ti ćenovi oma zamnom , a babe , pederi i ostali odma neće on ništa on bi da se igra , a ćeno ko tele trči, laje i sve šta oni rade , reko baba jebem tebe i tvog ćenu , boli meen uo šta on neće ništa nemerem ja da trčim dok mene nešto njuši makni to , i tako su me zamrzili svi ljudi iz solitera uz dunav koji šetaju ćenove .Naime ja odem na 40 min tog mog trčkaranja u tom vremenu u 5 govana ugazim , 3 kuje me povijaju ond asvim tim ljudima jebem mater , pa te kuje oće stvarno da me napanu , znači raja haos , da sam znao da je dijeta tako zajebana stvar nikad nebi išo na to sranje .

E da , reko ja meteri d aode kupit tegove , neć ja valjda ić po to pa da jos nosim od trgovine do kuće , mislim ipak je to teško , kupila mater neke malene , sad se ja s tim zajebavam , al braćo to je dosadno , dab dizo tegove moraš da budeš teški teg u glavi , al ja sam našo zanimaciju , sad dok se zajebavam sa tim gledam kuvarske emisije tipa kod ane , vecera za 5 itd , znači ono naložio sam se žešće a te stvari , čak sam počeo kevi d apordajem neke štoseve kuvarske , tipa kako da ti pire krumpir bude kremast više i tako to , znači rasturam party

Ajmo dalje , ima brdo vremena al baš brdo kad sam se napio u suncu ma ima oko godine dana , zapovraco lavabo kafica , u wc skoljku naguro limenke piva , sjebo bilijar ma žešći haos i od tad ja tamo ne ulazim , jebiga šta ću kad sam sve zasro , evo mene pre neki vikend tamo dolazim gazda me gleda oće jebat mater al jope konta eo ga onaj što sve popije pa radi sranja , bolje da ga izbacim kad se napije nego sad , popiće brdo piva pa ću imat za burek ujutro , ugl dolazim ja do šanka on meni štaš popti a ja njemu zavalim MINERALNu hahah , vise ne pijemo , on popizdi d ami mineralnu i kad je skonto da ja stvanro necu pit uvati , paz da se ne ispovraćas od te vode , sad on uvati kenjat , kontam ko te jebe , tiš na menei zaradit pare , jebiga trebos me oma izbacit a ne da ti demoliram wc , i sad sam ja kriv , vala nisam mah

E da , spremio sam sobu neki dan , i umesto da uzimam onu kesu za smece i trpam limenke i flase od piva , ja trpam tetrapakove od sokova , i okreto sam kompjuter pa sam sjebo zice od zvucnika a mislio da se on nes sjebo , naime ja neam pojma o kompjuteru i jebiga to je to , pa sam sve zive zvao , neki su dosli nista nisu popravili jer sam ja garantovao da je sve spojeno a neki nisu dosli jer su znali da je razlog neki jako glup , posto sam i ja jako glup thumbup i na kraju stvarno ja nisam zice jope spojio od zvucnika i tako sam bio bez njih jedno mesec dana dok nisam provalio d aih nisam spojio burninmad kaze mater da je to za svijecu paliti al ona to meni tako od milja .

Ugl . odo da jedem korn fleksa , pa da se spremim još sam u gaćama , ajd raja vidimo se , sve vas pozdravljam (zanemarte greske u pisanju , neda mi se opet citat post , pa da gledam di sam pogresio , sta nemos procitat samo preskoci )


POZDRAV bang



| c0ments. (15) | tr0ši b0ju. | 0swjeŽi |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.