< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Travanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari yep/nop

By:r0yal design=)

KO SAM JA

Alo raja ,e vo ja da napravim novi opis , ovaj je jos bio dok sam se borio protiv GAZDE , ko njega jebe , ugl najbolje je da procitate postove pa da vidite ko sam i ko nisam , ko ga jebe , ajd zdravo

glogov_kolac@hotmail.com





SATAN ŠAKIĆ čita najviše ovu literaturu

NENAD BEGO - car nad carevima

subota, 11.07.2009.

Od olova do trnova

Ello raja , kako ste , ja sam vala do jaja , što gore stanje u državi meni bolje , ako nista barem se mogu nasmijat glupostima i sranjima koja čujem na ovom tv-u .

Ovaj peder Sanader oso , jest vala dugo je i izdrzo , ko ga jebe , men isto bio on glavni ili ne . Svet je u kurcu ne samo mi pa pogle ove amerikance , umro im Marko DŽekson i sad su svi tuzni , a juce ga pljuvali i kako to vec ide , ima ona stara o pokojniku sve najbolje , mozda i ja kad umrem neko kaze neku lepu o meni , tipa bio je visok , vitak , zgodan , vredan itd... jebote led ako ce bit tako jedva cekam da umrem pa da me dobrano nafale .

Danas sam neki kurac i radio , pazte amo , do prije par godina nisam imo svoju sobu , onda je mater kupila stan i ja dobio sobu i sve do jaja , e al treba to spremat , ja sam naviko da mater sprema sve , prvo je spremala moju sobu al onda brate sjebe kompjuter pocupa kablove , ili onaj rad iscupa kabal i dođe me pitat jel ti ovo treba itd. Tako da se soba prestala spremat , materi je zabranjeno a men se neda , boli mene uo , kad neko dođe nek zatvori vrata da se ne vidi i do jaja , čak sam nabavio onu tablu iz minskog polja i nabio je na vrata puknucu Neki dan mati veli kako ona kad spremi stan to bude cisto par minuta dok ja ne izađem iz sobe i donesem svoj amelj , i tu ona kvoca li kvoca i ja puknem pod pritiskom i velim USISAĆU za vikend . Ona sva sretna , doso vikend ja se usto jutros i prva materina bila je aj usisavat , ja mislio zaboravice ona to sam reko preko kurca itd.. al vis ti tuke nije , al ja sam pametniji ja sam njoj obecao da cu USISATI a ne i prasinu obrisati , pokupiti paucinu i sve ostale radnje , hahhaah kako sam pametan i učen , zena je ostala bez teksta , od silne inteligencije svoga sina eno jos uvek lezi na krevetu nepomicno , tako da sam ja zera to usiso tj samo sam digo prasinu i sad je jos gore , stob rekli pederi DO JAJA party

Neki dan sam bio u Novom Sadu , tj. iso za Beograd preko novog sada , to radim samo ja al ajde , oso malo sa kolegom u Ns-u na pivo i vidio crnaca strasno , nikad u zivotu nisam vido malo crno crnče , e ko kerovi su slatki samo kad su mali , i židova sam vido s onom kapicom ma u punoj spremi , kruzio sam oko njega jedno 2 minute dok se nisam dobro nagledo , budale u 3 popodne do grla zakopcanog , s onom kapicom , kako mu se da , nije njima lako , jebiga i jab radio budalu od sebe da spadam u odabrane od boga , vako ja pijem pivo i zajebavam sve živo lud

E da , kad sam danas spremio sobu , tj podigo prasinu najo sam se ko konj za rucak , ja kad jedem koristim se onom izreko NE OSTAVLJAJ SVEDOKE , ili ti pojedi sve na stolu , a ruke i usta obrisem o stoljnjak , naravno subota je mater je kuci pa i skuva do jaja rucak , meni je da pojedem sve sta je ona kuvala celo jutro u 5 minuta i obrisem se o stoljnjak , zena stavila fini beli stoljnjak i ja ga userem po coskovima , pogledala me onim pogledom pa moze li ista bit cisto 2 minute burninmad

Jebote pisem ovo na preskokce , kako se cčega setim ja lupim , pazi amo da se vratimo na Novi Sad tj moj put za Beograd , iso ja vozom , ljudi moji voz Novi Sad - Beograd oko 2 h voznje vozom unazad izadje oko 200 dinara ili ti vam 2 e , sto je strasno jeftino , to sam se pito celo vreme , kad ono vidim ja i zasto , voz smrdi na amonijak jebate led, ja popio 6 pivi u pivnici sa kolegama iz srednje i to mene u vozu pod onim teturanjem i od smrada lika pored mene , neki deda uso bez maice , odbio me, a pivo u meni kuva . Od tog svega meni se povraca idem ja u wc , kad ono ubi jos vise , wc smrdi ko 100 pazuhova tog djeda , nema wc šolje vec voz jednostavno ima rupu u podu i tu ti pisas i seres i to van leti , jebate to brutalno cak i za moj pojam brutalnog , haha svaka im cast , za takvo iskusto bio mi je čast izdvojiti 200 dinara , treba svasta probati u zivotu .

Za koji dan , tacnije 7 njih meni je jubilarni 20-ti rodjendan i ja odo kod ujaka u Banja Luku da zderem cevape i pijem banjalučko pivo , jebes ti sve ovo , samo tehno zubo Tako da cujemo se kad sve to obavim , do tada raja budte veseli , pijte puno piva na ove vrucine i jedite jake hrane , ja ima gra da veceram uf al cu da prdim veceras fino

POZDRAVLJAM , drz te se



| c0ments. (18) | tr0ši b0ju. | 0swjeŽi |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.