< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Travanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari yep/nop

By:r0yal design=)

KO SAM JA

Alo raja ,e vo ja da napravim novi opis , ovaj je jos bio dok sam se borio protiv GAZDE , ko njega jebe , ugl najbolje je da procitate postove pa da vidite ko sam i ko nisam , ko ga jebe , ajd zdravo

glogov_kolac@hotmail.com





SATAN ŠAKIĆ čita najviše ovu literaturu

NENAD BEGO - car nad carevima

nedjelja, 07.06.2009.

KO SE BOJI VUKA JOŠ

OJ raja , đe ste ljudi struja vas ubila mah

Mora da se svi pitate što me nema e pa jebiga opet sam počeo igrat igrice i sve je ošlo u kurac , tj kod mene je sve ošlo u kurac i ranije al sada ja ama baš sve u kurcu , samo tehno smokin . Opet sam kupio pretplatu za WOW i zbogom stvarni svete , al eo odlučih se napisat pokoju , čisto da ne bude da sam len , što naravno nikako nisam .
Pitate se što sam se ovako rano probudio , eee ja spavam jutros i zvoni kućni telefon , dok sam ja svatio da u kući nema nikoga , i da bi se ja trebao probudit otić do telefona i javit se on ja presto zvonit , al taj što je zvao je zvonio pola sata grom ga ubio tako da sam ja razmišljo dal da se javim ili ne i razbudio se od razmisljanja , najgora stvar kad te razmisljanje probudi , sjebe ti dan . Nisam se probudio kao obicno , inace ja za svet , sebe i okolinu ne postojim pre 2 popodne , čak sam i mater natero da kru peče da ja neb moro ic u pekaru , e ljudi vi koji zivite sa matorcima naterajte ih da peku kru , ko sto sam ja napravio , pa nema više pekare i tih sranja , milina božija . E sad keva peče kru al na germi a ovi u pekai su na onim praškovima a od germe serem ko foka , al jebiga nemos imat sve , lakse mi je posrat se kvalitetno nego ic u pekaru u svakom slucaju naughty . E , kad smo kod govana kupilia mater veliki frizider da imamo di trpat sladoleda preko leta i tako ta sranja , jer nam je onaj bio malen , i naravno natrpamo ga sladoledom oma , jebote led evo me danima sam sladoled zderem , serem retko ko ptica neka , ma haos smijeh Nema ničeg boljeg nego kad se čovek dobro izasere , jednom sam se posro i zvone oni sto plin pregledavaju , pa morali uc u WC ja mislim da su oni pozelenili od muke , ko ih jebe sta idu po klozetima , tad sam bio iznimno ponosan na sebe .

Ladno neki dan zvini dimljačar , naravno meni niko nije reko da on dolazi , tj rekla keva i ostavila papir na stolu kad dolazi da ja vidim , al ono ja da bi to procitao i docekao coveka moram se ustat u 8 , ma kurac . Zvoni on boktejebo oko pola 9 , a taman uvatio najčvršći san , budi on mene ja češem jaja , vadim bale iz nosa i krmelje iz očiju (one jutarnje bale su najbolje , ako volite kopat nos to radite ujutro ) i polazim za vratima , naravno nema nista bolje kad zvonis nekome i otvori ti pospano tele od 100 kila sa bradom do sisa , kosom , i 3 puta prno do vrata i taman taj prdež zamiriso kad sam vrata otvorio , gleda on mene pa se udalji 2 koraka pa veli da je dimljačar , a ja ga pitam pa zar ti nisi postar , stoji covek u crnom garav sa onom cetkom a ja mislim da je postar lud no tu on meni veli opet da je dimljačar i da je doso pregledat dimljak kako on to mora 1 godisnje , tu ja njemu velim da to nemore , da on moj dimljak čistit neće , on opet da on to mora jer moze doc do nesrece , na sto ja njemu kulturno odgovorim :' Što se mene tiče ova cela zgrada može otić u kurac ' , tu su naravno na hodniku komsije i ostali narodi koji zive u zgradi i taj garavi sa njima ostali zapanjeni mojim vokabularnim izrazavanjem , i tu ja njega pustio nisam . Dolazi keva kuci oko 4 sa posla ja taman odspavo 2 rundu , i pita jel biio dimljacar ja velim jeste al cistio nije , tu žena oma pita šta si mu radio , reko jebiga i tu ja njoj sve velim , dab matora isla nabavit telefon od dimljacara i izvinit mu se sto je rodila budalu od sina (mene ) i dal bi on ikako mogo doc to pogledat , naravno majstor veli mogu sutra ujutro u 8 , mene grom odma opali , ok čekaću ga , al u kurcu . To jutro kad je keva osla na poso ja otkljuco vrata da dimljacar moze sam uc i lego spavat , kad je on zvonio ja reko ulazi wc je ravno on to obavio i do jaja namcor .

Neki dan keva ide na put ja trebam ostat sam nedelju dana , men ok , ionako se ponasam ko da zivim sam pa men nista novo , al kuda sa papigama , ona nece da ih ostavi kuci jer tvrdi da ja nemogu ni 2 mrtve kokoši čuvat , a ja oličenje rada , discipline i vrednoće , rađe će ih ostavit kod komsija hahahhaha , pored zivog sina ona ide komsijama davat papige , tu ja nju nagovorim da ih proba ostavit i ona to ucini , naravno zvala je svaki dan da pita za bestije koje su prezivele to bez nje , lepo sam ja njih hranio al nemogu obavljat vise obaveza , naime rekla je zalij cvece , brini se za papige i jos svasta sto ja nisam cuo , papige su prezivile al cvece nije , eno ga sunce opalilo , bas je onako fino popagalo lišce , jesen je pocela party , jebiga kob to sve popamtio .

Ja vise nesmem , ako bi nastavio pisat , tob trajalo do sutra , ajte raja odo ja pišat pa jest sladoleda . SVE VAS VOLIM

VOZDRA



| c0ments. (38) | tr0ši b0ju. | 0swjeŽi |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.