< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Travanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari yep/nop

By:r0yal design=)

KO SAM JA

Alo raja ,e vo ja da napravim novi opis , ovaj je jos bio dok sam se borio protiv GAZDE , ko njega jebe , ugl najbolje je da procitate postove pa da vidite ko sam i ko nisam , ko ga jebe , ajd zdravo

glogov_kolac@hotmail.com





SATAN ŠAKIĆ čita najviše ovu literaturu

NENAD BEGO - car nad carevima

utorak, 14.04.2009.

Die With A Beer In Your Hand

Evo ga , još jedan post vašeg mastermajnda i velikog vođe SATANA ŠAKIĆA je pred nama .

Pozdrav ljudi , jeste živi , ja eo jedva nekako , najeo se za večeru pa se odma skino u bokserice jer me remen stišće a ako ga skinem spanu mi hlače tako da je bolje bit u gaćama , naime nema ničeg slađeg nego ujutro se ustat , tamo negde u razumno vreme oko 11-12 i u gaćama ispeć 2 jaja za doručak , to lepo jest i kontat kako ste opet prespavali pola dana , niste obavili obaveze al sad vam je već svedno jer to će se obavit sutra , jer kakvi su to problemi i obaveze koje se ne mogu rešit same od sebe a za ove ostale pozovete nekog da to uradi umesto vas i do jaja party

Naime SATAN je pre par dana odlucio da je za vikend otić kod babe u beograd , to je odluka koja se donosi jedno 10 puta godisnje a ostvaruje se 2 puta , ja uvek svoj dolazak najavljujem par vikenda pa ne dođem i ponekad se zajebem pa stvarno dođem kad obecam al zato pre toga otkazem par puta thumbup
SATAN je lud za svojom rodbinom i ona za njim , zato je i ostao samo 2 dana , i oso u 7 ujutro 45 min ranije pre nego sto mu je dolazio autobus bio samo u kratkim rukavima a vetar duvo ko neman pa sam pokupio preladu , za nekoga je poset rodbini odmor a u mom slucaju to je trening zivaca , al šta cu moja rodbina pa necu umret za par dana godisnje provedeno s njima , sve u svemu tamo mi nikad nije dosadno , i uvek imam piva party

Po povratku sam se lepo naspavao , tačnije spavao sam nedelju , ponedeljak i utorak do 12 popodne kad sam izvršio napad na menzu na faksu i po obicaju nisam se osramotio , pojeo sam sve sta mi se našlo na putu , ja ne idem u menzu cesto jer nemam toliko na kartici za hranu , ja za 7 dana pojedem ono sto neki jednu 20 al ko ga jebe , bolje tako uc svakih 3-4 dana i napravit haos nego ic svaki dan , u menzu se ide kad je kuci kelj i tako ta jela od koji se dobro sere , pa da mi govno ne bi bilo retko ja odem u menzu da to podebljam sa tvrdom hranom yes

Čita SATAN neki dan na netu posvađala se 2 priatelja i jedan ovom drugom odgrizao penis , pa jebote koji kurac , neznam kolko trebas bit ljut da pozelis priatelju odgrist kurac , ja sam bio puno puta ljut al tolko jos nisam , valjda se ne znam naljutit kako treba , uredu je kad zena zeni odreze sisu , to je normalno , al da baja baji odgrize kurac e jebemu misa , pa to boli a i nije higijenski , sta da ga ovaj nije prao danima , mislim svasta dead


Teo ja još pisat ,al eo zapričao se na msnu i jebat ga nemoš stić , POZDRAVLJAM VAS SVE i sretni vam praznici koje god vere da ste , AJ LJUDI VOZDRA mah



| c0ments. (31) | tr0ši b0ju. | 0swjeŽi |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.