< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Travanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari yep/nop

By:r0yal design=)

KO SAM JA

Alo raja ,e vo ja da napravim novi opis , ovaj je jos bio dok sam se borio protiv GAZDE , ko njega jebe , ugl najbolje je da procitate postove pa da vidite ko sam i ko nisam , ko ga jebe , ajd zdravo

glogov_kolac@hotmail.com





SATAN ŠAKIĆ čita najviše ovu literaturu

NENAD BEGO - car nad carevima

subota, 28.03.2009.

PRINCES OF THE NIGHT

Oj , pozdrav svima !!!

Eo ja odlučio napisat još jedan post , teo sam još ranije al nije mi se dalo , nakanjujem se već par dana tj. od preključe i evo napokon sam se pokreno. thumbup

Malo je zatplilo bilo pa sam kreno malo na basket , kao malo da se zanimam sa loptom , al sad opet ko za uskurac zaladilo , a jedva sam dočekao malo toplije vreme . Ne volim ja kad je jako toplo , tad se oznojim i nisam za ništa , samo spavam i pijem pivo party
Neki dan kad sam se vraco s basketa izujem se ispred stana jer sam bio ugazio u govno a noge mi žešće uskuvale i onako vrelim nogama na ladne pločice majko moja , to je do jaja osećaj , od tada se stalno izuvam ispred vrata kad idem sa basketa i znojnim nogama gazim po ladnim pločicama , a moja keva je naime oduševljena tim mojim činom , svaki put je sve više i više fasciniram .
No ostavimo se sporta , od toga se umire , ajmo na važnije stvari.
Neki dan na faksu , mislim da je bilo preključe u po predavanja imo sam malu diskusiju o važnijim stvarima od samog predavanja , naime neko je reko da muslimani ne piju kravlje mleko i tako to mlečno , i ja odma zaključim jednu stvar koja nema veze sa muslimanima (da se neko ne uvredi da ja sad provociram ) , kako mali musliman kad se rodi siše majčinu sisu a ne pije kasnije kravlje mleko , pa koja razlika između krave i žene , tj između njihovih muznih proizvoda , čak je ovo žensko masnije , kad sam to podelio za ostatkom ljudi na predavanju iznenadlia su me zaprepaštena lica , neki su se smijali a neke devojke su blenule u mene ko telad . Boli mene uvo šta muslimani jedu , ja sam samo išao da opravdam svoju tvrdnju , što nebi pili mleko od krave ako kad su klinci posu žensko mleko , isto sranje a drugo pakovanje njami

E da , pre jedno 10 dana iso kod starih kolega iz srednje na neku masovnu čajanku i pre toga se najedem gurmanskih pljeskavica, naime u vukovaru niko ne zna pravit ta sranja pa tako kad uvatim vremena i zateknem se neki obavezno probam obliznje fast fudove , pa tako i u novom sadu .Te gurmanske su jako začinjene tako da sam prdio ko konj , a i kad sam se vratio kuci nakon iscrpne čajanke prdio sam još i više , imam osećaj dok sam spavao da je posteljina spala sa kreveta koliko sam prdio , strašo boktejebo .

Kreno sam redovno na faks sad malo , dok mi opet ne dosadi , tako imam fazu kad me uvati da budem dobar student , jest da opet niki kurac ne radim ,s amo sedim ko bizon al opet sam tamo , to moje oduševljenje skolom nece dugo trajat i za koji dan cu opat ja po starom , al dobro je dok traje , svaki dan skontam neš novo o faksu što prije nisam znao , danas sam skonto šta je to međugodina i kako se to upiše , i sad sam turbo hepi .

E da , odo ja žderat ostalo nekih makarona sa sirom , pa da to pojedem da mater može oprat posudu , ajte ljudi pozdrav i čuvajte se . mah



| c0ments. (50) | tr0ši b0ju. | 0swjeŽi |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.