< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Travanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari yep/nop

By:r0yal design=)

KO SAM JA

Alo raja ,e vo ja da napravim novi opis , ovaj je jos bio dok sam se borio protiv GAZDE , ko njega jebe , ugl najbolje je da procitate postove pa da vidite ko sam i ko nisam , ko ga jebe , ajd zdravo

glogov_kolac@hotmail.com





SATAN ŠAKIĆ čita najviše ovu literaturu

NENAD BEGO - car nad carevima

srijeda, 25.02.2009.

Killing Ground

JEBEM MATER SVIMA , dobro ne bas svima , al eto , nekom mora, tj ovima s bloga sto nemaju dovoljno rozih dizajnova da se izabere u postavkama.

2 dana jebem sve oko sebe u mozak da mi pomogno s blogom , smaram teram ljude da trose vreme , oni se trude a ja samo imam zahteve i zahteve , jednoj devojci sam uzo 5 sati zivota , radila je neplaceno bez pauze , ni vode nije dobila , sve sredi i onda dođem ja i kao idem promenit boju slova i naravno neznajuci koji kurac radim , obrisem celi post , koji sam sinoć pisao ..... PA DA SI JEBEM MATER .

Sad ću se ja probat setit o čemu sam pisao .
E da znam ......

Ako ste gledali ovih dana vesti na DNEVNIK HRu videli ste chat s onim stočarima iz LET-a 3 , naime cela drzava bruji kako su genijalni i posebni , a ustvari su prepotentni debili , jebote pozovu ih u emisiju i oni ako nemaju sta za rec nek ne dolaze , samo dođu sede i psuju , pa to mogu i ja , evo sad da dođem kod svakog od vas na blog i jebem vam mater , dal bi ste vi mislili da sam ja genijalan , bi kurac oma bi vi meni jebali mater ..... i eto sranja .Pita neka cura neko pitanje , valjda dal se osecaju seksi , jell likovi stu dosli polu goli u nekim mantilima i mrle joj veli daj ti posalji svoju sliku da se ja izdrkam tu po ekranu , pa ono jebate led , covece imaj barem malo postovanja , sto si dolazio preko kurca , i tako svaki odgovor je bio notorna debilana , a ja jadan kad stavim sliku mrtvog coveka svi mi skacu u oci , ili kad kazem da su crnci crni oma me svi mrze , a ti koji me mrze nisu crnci , tu se nezna ko koga jebe.

Na TV-u ista govna vec danima , u krizi smo , koju su najavili ovako , OD SUTRA KRIZA , a mi smo vec 10 godina u krizi , gore nam ne moze bit , i kao izbacili su program stednje za velike firme , manje ce trosit telefona i sluzbenih automobila , ma koga vi jebete , sve ce bit i dalje isto .

I da sad su kao svi ogorceni na Sanadera, pa koji ste kurac svi glasali za njega , nije vam valjo u proslom mandatu i opet glasate za njega i sad opet ga svi pljujete , ne da je politicko stanje uzasno , vec je i narod poludio od tog svega i ne zna sta bi , ladno drzava je puna ovaca , mozda su i ovi iz LETA 3 upravu , mozda i treba na svako pitanje odgovarat sa kurac i pička .

Naravno mediji pricaju o tuđim govnima da prekriju smrad nasih , boli mene uvo sto je pala vlada na Islandu ili di vec , sad kao mi se dobro drzimo , mi smo stabilni , jesmo maunu , 98% ljudi je u drzavi pod kreditom a banke dizu kamate , a udarna vest je kako je u Islandu pala vlada , krasno !!!!!

Ovi u dalmaciji se nalozili na sneg zesce , pa su na poljudu pobacali 5 tona papira , jebote kamen , al najjaci je onaj jedan sto je baco papir pa se popiso po publici , onda su oni zapalili stolice , pa su dosli specijalci to pogasili , od utakmice je proslo vec par dana a niko o sportu , ovi se tuze ovi se brane , opet o svemu a ne o sportu , da se mene pita ja bi po tim stadionima uveo struju , i cim vidim da neko radi sranja svi bi to sprzio , ljudi na balkanu stvarno ne mogu bez nasilja i sranja, ako ne s onim do sebe onda se kolju između sebe , ko da smo zidovi , samo rat !!!!

Jebote led popederio sam se , mazem se s nekim kremama po licu , stavljam neke pilinge , ma uzas , imam nekih problema s kozom , al vec je proslo , sad cisto jos malo kao da se ne pojavi ( svidelo mi se ) , kad smo kod pedera , letos ja gledam na TVu kako kad obrijes pazuh to manje smrdi , ja probo i jes to kao , al onda dlake pocele rast u botu one mlade , bodu nenormalno , sad kako je pederima koji se trpaju pa briju supak i one mlade kad pocnu bockat, mora da se češu ko da su usrani , i sad ce bit da ja imam nesto protiv pedera , i sace mi doc neki peder i pocet srat kako je to ok , ma nabijem ih ja na kurac ............. to bas zvuci gej :)

Neznam sta jos da kazem , malo sam dodao , jebiga nemogu napisat bas isti .

RADOVI NA BLOGU U TOKU NAREDNIH DANA TAKO DA VAS NE ZBUNI AKO NEŠTO UPRSKAM KO SADA , IZVINJAVAM SE SVIMA , A POSEBNO ONIMA KOJE SAM MALTRETIRO , OD DANAS RADIM SAMO ONO U ŠTA SE RAZUMEM :)

Ljudi do sledeceg puta , puno svega (pederi to se odnosi i na vas )hehehe

aj raja vozda



| c0ments. (56) | tr0ši b0ju. | 0swjeŽi |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.