< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Travanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari yep/nop

By:r0yal design=)

KO SAM JA

Alo raja ,e vo ja da napravim novi opis , ovaj je jos bio dok sam se borio protiv GAZDE , ko njega jebe , ugl najbolje je da procitate postove pa da vidite ko sam i ko nisam , ko ga jebe , ajd zdravo

glogov_kolac@hotmail.com





SATAN ŠAKIĆ čita najviše ovu literaturu

NENAD BEGO - car nad carevima

nedjelja, 14.09.2008.

OOOOOOOO BLODLUST

O ljudi , evo ja se opet odlučio da pišem post .

Baš razmišljam ovih par minuta , i u tom razmišljanj došo sam do važne spoznaje , svi ovi fejsbukovi i te ostale drangulije su oterali ljude s bloga , tako da je blog sada u banani ili u drugom planu . Al ko ga jebe , ja ga i dalje pišem pa ko oće nek ga čita ko neće nema veze meni opet dobro . Vani je zaladlo , jab reko NAPOKON jer one vrućine su polako počele da me iscrpljuku i fizički i psihički . Odlučijo sam malo unet neke promene na blog , kao malo da ga dovedem u red , malo da ga ponovim , valjda ću smislit još kako , jer ovo je samo ideja tj, pomisao , sad oće li mi se dat e to je druga priča.
Kupio sam nove kućne ljubimce , tj. nisam ih kupio vec dobio. To su dva papagaja zovu se Stevan i Stanko , tuku se stalno jebli majku svoju , imam ih tek par dana a vec mi je jedno 20 puta doslo da ih skuvam žive , nemos spavat od njih počnu se derat u 4h ujutro , jebo ja njima mater obadvojci.
E da, ja maturiro i izgleda da ću bit student , jebate niko nije verovao da ću ja to postić , svi su govorili da sam propo slučaj i kreten al jebate izgleda da sam samo kreten je upo sam na faks tako da nisam baš tolki propo slučaj .Al na faksu sve neke trudnice jeble majku , sve zene imaju veći stomak od mene , dugo nisam vido nekog s većom trbušinom od mene , osećam se mršavo među sim tim plodnim ženama , možda i ja zatrudnim tamo , ko će ga znati.
Počela je nova sezone velikog brata ili ti big brudera , al ko ih jebe , stas isli tako daleko da prave majmune od sebe , al jedna druga stvar me pogodila a to je domaca verzija BRAČNIH VODA e to je nedopustivo i treba zabranit tu domacu seriju , nemoze niko glumit ko Ed O'Neill pa da ga jebes a kamoli ona budala iz klinike , mislim da je to uvreda za takvu seriju , skrnavljenje i bogohuljenje lika i dela Ala Bundya , ja sam da se to ukine i još da mi se plati odšteta što sam probo to gledat , cele 2 minute sam to gledo zajedno sa špicom , o televizijo majku ti jebem sta sve neš pokušat da usereš .


Neznam koji kurac plaćamo televiziju tako skupo , kad na njoj nema niki kurac , ponekad neka dobra utakmica ili film al ponekad , serije se repriziraju pogotovo ona tuka od DADILJE , ok je jednom al svaki par meseci ic ispocetka pa to nema smisla a ni logike , e baš me zanima da naprave nove domacu verziju DADILJE ko bi ju glumio mozda ona Grospićka ili neko takvog kalibra i glasovnih sposobnosti , moramo se ipak svi slozit da se ta grospicka dere ko prava zena u klimakterijumu. E da i poceli su radit domacu Hitnu Službu al to nikad nisam gledo tako da me boli kurac za tu stvar , al samo nek probaju napravit repliku Malkoma u sredini pa ću bacit bombu ma sta bombu napalmom ima da spalim sve televizije u drzavi . Strašno sam ljut zbog ovoga s bračnim vodama , oooo jebo im ja mater , stoka jedna . Nadam se da me razumete al Al Bundy je za mene bio ikona , idol čovek kakvim sa ja želeo postat i sad ga ovi upropastiše , ipak ja i dalje ocu postat muškarčina ko Bundy sad to još više želim .

Jedna od vesti koja me onako malo stesla , bila je vest o smrti Dine Dvornika , nisam slušao nešto posebno njegovu muziku al bio je faca di se god pojavio , i zato mi je iskreno žao tog čoveka a i njegove familije.
Dino je stvarno bio legenda i ostaće takav .

Eto s ovom tuznom vesti završavam ovaj post , u kom neće bit slika , baš zbog ove vesti o Dini jer nije prikladno , pa ljudi šta da vam velim nego čujemo se sledećom prilikom , aj VOZDRA








| c0ments. (17) | tr0ši b0ju. | 0swjeŽi |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.