< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari yep/nop

By:r0yal design=)

KO SAM JA

Alo raja ,e vo ja da napravim novi opis , ovaj je jos bio dok sam se borio protiv GAZDE , ko njega jebe , ugl najbolje je da procitate postove pa da vidite ko sam i ko nisam , ko ga jebe , ajd zdravo

glogov_kolac@hotmail.com





SATAN ŠAKIĆ čita najviše ovu literaturu

NENAD BEGO - car nad carevima

subota, 22.12.2007.

Looking Down The Cross

Veliki pozdrav svima vama iz tabora Satana Šakića , rukovoditelja obrane ove planete protiv ujedinjenja svih zala pod okriljem GAZDE.
Kako smo svi osetili zima ja dosla , ali će i proći . No ipak dok traje moramo malo uuživati i u njoj , zato Satan Šakić sutra odlazi na mini turneju kako bi propagirao svoju moć i pronašao nove saveznike i usput posetio sponzore , koji mu velikodušno pomažu svojim sredstvima u borbi protiv boli i nemani vama dobro poznatoj pod pseudonimom GAZDA.
Usput dotični velikoumnik Satan Šakić će se baviti i humanitarnim radom pa će obići rodbinu i isprazniti im frižidere , džepove i pojesti živce te ih tako uvesti u novu 2008 pune blagostanja , migrene i praznih džepova , živjo Satan Šakić.
U ovom trenutku kad se ručak bliži , pokušat ću vam reći koju pametnu , da vas malo motiviram i udahnem vam malo dobrote, ne kažem da vi niste dobri ali svaka osoba može biti još bolja i treba poraditi na sebi maksimalno , nikad nemojte zapustiti svoj duh i svoje telo , imajte hrabrosti verovati u bolje , jer mi smo tu da vladamo a ne nama da vladaju , ljudi poput GAZDE.
Celu godinu smo se hrabro borili , imali smo hrabrosti verovati u bolje i svoje srce , svako od nas ko je pronašao svoje srce u sebi mora ga naučiti deliti sa svojim bližnjima , jer to srce koje mu ispunjava dušu vodit će ga do cilja a ujedno će pomoći onima oko njega da postignu svoj cilj.Neka vas srce ponese , neka vam da krila i slobodu da budete što kompletnije osobe i bolji ljudi.
Ja znam da su to mnogi od vas pronašli i zato će te povest one oko sebe u bolju i srećniju 2008.

Kraj bi posvetio svom kolegi KURCU , dalke kolega KURČE ovo je za tebe , ostani mi krut i nepokoran , živjo KURAC živla KURČEVA jaja.
Dragi kolega najveće kite sveta salutiraju i dižu se samo za tebe.

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com

stud,  Image Hosting

Dragi moji sve najbolje , sve vas voli SATAN ŠAKIĆ.

Image Hosting by Picoodle.com






| c0ments. (87) | tr0ši b0ju. | 0swjeŽi |

nedjelja, 09.12.2007.

Hangar 18

Pozdrav svima koji me čitate i pratite moju karijeru kao spasitelja ove planete i celog univerzuma , zbilja sam vam zahvalan na tome.

U mom zadnjem obraćanju vama , mogli ste videti da je to bilo malo drugačije nego inače. Razlog tome je to što sam tio malo preomeniti tematiku na blogu i malo uneti svežine , a pritom dati malo veću priču da se malo i čita na ovom blogu a ne samo da se gledaju slike.Sad koliko je ko pročitao post u to neću ulaziti ali vi koji jeste nadam se da vam se svideo , jer meni je pre jeben hehe.
Kao što vidite stanje u državi se malo stabiliziralo , mislim izbori su prošli al još se tu nešto kuva .
Našeg krvnika GAZDU nisam vido a ni čuo , mora da se preladio .

Evo nešto za stare daj hard posetioce , jedan mali slajd šow.

Image Hosting by Picoodle.com


Image Hosting by Picoodle.com


Image Hosting by Picoodle.com


Image Hosting by Picoodle.com

Image Hosting by Picoodle.com


Image Hosting by Picoodle.com


Image Hosting by Picoodle.com

I sada , za kraj , grb naj snažnijeg naroda na svetu , o njima su snimljeni mnogi filmovi , i mnogi junaci su nastali po uzoru na njive..


Image Hosting by Picoodle.com


Ljudi za ovaj post sam se jako napatio ,čak sam morao promeniti objavljivača slika jer kao što vidite u prošlim postovima slike mi se povlače i vele da su zabranjene, a neznam zašto ... Sve je to GAZDINO maslo i oće da nas uništi al mi smo jači jer imamo jedni druge.

Pozdrav i za kraj još nešto , krećite se u grupama da vas ne otmu i ne prodaju vam organe to je ssad in.

Ugodni dani







| c0ments. (91) | tr0ši b0ju. | 0swjeŽi |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.