< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Travanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari yep/nop

By:r0yal design=)

KO SAM JA

Alo raja ,e vo ja da napravim novi opis , ovaj je jos bio dok sam se borio protiv GAZDE , ko njega jebe , ugl najbolje je da procitate postove pa da vidite ko sam i ko nisam , ko ga jebe , ajd zdravo

glogov_kolac@hotmail.com





SATAN ŠAKIĆ čita najviše ovu literaturu

NENAD BEGO - car nad carevima

utorak, 23.10.2007.

Mastermind

Pozdrav svima

Kao što svi vidimo kiša pada svaki dan i svima se spava pa tako i meni, te sam polako sve više padam u horizontalu nego inače , jebiga nije lako nositi se s ovakvim vremenom.
Neki dan dok sam jeo čips i još neke grickalice osetio sam jaku bol , pomislio sam mora da je zub i skontao kako moram do zubara, živ sam se usrao da prostite.Nazove matora zubaricu i veli ona da mogu doć u ponedeljak u 17 h , bote kamen ja se sav skenjao, kroz glavu mi prošlo 100 slika.Ček sad ću da skratim priču , i došo ja tamo i kaze mi zubarica da me to nije bolio zub nego sam se ubo malim komadom čipsa u zubno meso , jebote kamen meni lakše i kontam ja sada kako je to opasno , te grickalice i to takovo.Jebote povredilo me cela glava mi pucala . Zato treba jest samo puding ha da ....

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Poenta ove moje zubarske priče nije ta kako ja jedem čips nego kako mala stvar može da ti ujebe dan ili u mom slučaju 5 dana, jebiga bolilo me ko da mi ruku režu majku mu, al sad je sve šprošlo i opet sam zdrav i neuništiv kao i ranije što sam bio.

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Nekako imam filing da je zlo malo sebi dalo oduška i da nas ne pritišće više, valjda je i njih ovo vreme sjebalo, kiša im pomutila planove , ali to vreme će mo mi iskoristiti za ojačavanje naših pozicija.

Ali to ne mora biti možda se varam zlo je ipak utiče ali ne direktno nego indirektno, baš sam se sad setio kako svaki dan čujemo kako je neko stradao , poginuo , imao nesreću itd... mnoge zle stvari se dešavaju ljudima oko nas, što ne znači ako se nama ne dešavaju da zla nema, ono je tu i stalno nam mrsi planove.Zato ljudi nedajte se budite jaki i čvrsti , imajte vere u sebe i sve svoje odluke .

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Za kraj želim se zahvaliti svima što me pratite u ova doba pauze , imam nekakvih nerešenih problema pa to malo čukam , al za vas sam uvek tu .

POZDRAV DOBRI LJUDI

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Evo dobio sam jednu sliku da objavim pa ću to i učiniti, pošiljatelj se zove INFERNALIA , zahvaljujem na ukazanu povjerenju

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Slika je naknadno dodana , hvala svima još jednom

POZDRAV





| c0ments. (83) | tr0ši b0ju. | 0swjeŽi |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.