< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Travanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari yep/nop

By:r0yal design=)

KO SAM JA

Alo raja ,e vo ja da napravim novi opis , ovaj je jos bio dok sam se borio protiv GAZDE , ko njega jebe , ugl najbolje je da procitate postove pa da vidite ko sam i ko nisam , ko ga jebe , ajd zdravo

glogov_kolac@hotmail.com





SATAN ŠAKIĆ čita najviše ovu literaturu

NENAD BEGO - car nad carevima

srijeda, 05.09.2007.

Tornado Of Souls

Pozdravljam vas sve u ove mracne sate dana ovih !

Vidim da mnogi ne razumiju moje postojanje i uopste mene kao osobu, mnogi su se pitaju ko sam ja, što sam ja , jesam li čovek ili nešto nadnaravno.Naravno , da nisam.Ja sam čovek koji je osjetio poziv i prihvatio ga , dugo u meni ta je sila tj. vjera čučala i bila potisnuta pred "važnijim" stvarima.Ali na svoje dobro i nadam se nekih od vas ja sam shvatio istinu i dopustio joj da se pokaže i izađe iz mene, zato vam poručujem nemojte se bojati i bežati od osjećaja koji kolaju vašim žilama, budite svoji i ne posustajte ni pred kim.
Mnogi će vas na tom putu pokušati omesti i usporiti na tren a onda i trajno , ali s malo vere u mene vi možete to postići.Jednim delom ja to još postižem , ne kažem da sam savršena osoba ali trudim se da postanem što bolji mogu, i želim pomoći vama da postanete što bolji.
Ima vas koji me ne shvaćate kao nekoga tko želi pomoći ali ja se nadam da s vremenom će biti vas koji će se osloboditi i moću pogledati u moje reči i u njima naći nešto više od pustih slova, jer da bi voćka iz pupa postala prekrasno stablo treba dosta vremena i kiše.
Već me par osoba pitalo kako da mi se obraćaju , ako je to obraćanje iskreno i stvarno od srca možete me zvati kako želite a ako se dovoljno ufate u mene u mislima će vam doći moje pravo ime , samo se malo potrudite i sve će vam biti jasno.
Još vam nešto žeilm reći:

Vreme uzima vreme , uzima i moje
Podlo se šulja iza leđa,
Ne možete pobeći, jer vreme ne čeka nikoga,
Pa ni tebe !

Ne možete postati mlađi jer vas ono jede,
Gledate kako nestajete u očima svojim,
Pobjeđuje vas sat,
Čini se kao da kuca u vašoj glavi,
Ne dopustite da vas pregazi!

Zakleti nepriatelj svih nas GAZDA se proširio više od očekivanog , počeo je sprovoditi svoj opaki plan , želi vas sve na koljena baciti. Nedajte se i budite ustrajni , ostanite na nogama do kraja.Ako sad pokleknemo nema nam spasa , zato glavu gore , budite svoji i Živite svoj život jer imate ga samo jednog:

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Sva istina u ljudima leži duboko u njihovim srcima , na površini je samo lažni paravan krhkih osjećaja koji je tanji od leda.za istinom trebamo tragati iskreno i polako,ništa nam se neće na brzinu desiti , jer sve što se brzo desi brzo i nestane.Prava istina dolazi s vremenom , koje je surovo i zahteva čekanje.

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Osoba koja se boji pogledati druge zapravo se boji pogledati sebe, zavirite prvo u svoju dušu a potom pogledajte oko sebe.Tako će te bolje shvatiti stvarnost i prostor u kome se nalazite.

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Image is Free Hosted By Pictiger.com

Kada napokon smognete snage za nešto novo , vidjećete kako je život oko vas bolji , jer gledat će te očima druge osobe koja se ne plaši novoga.

Imao sam velikih problema s slikama za ovaj post nikako ih nisam mogao napravit UPLOAD tj. išlo je jako teško , zato se izvinjavam svima, nadoknadit ću to u idućem postu .
Hvala na razumevanju.
Čujemo se sledeći put a do tad imajte vere i samo hrabro napred. POZDRAV



| c0ments. (82) | tr0ši b0ju. | 0swjeŽi |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.