head> ...::: make's me wonder::....

  lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

joj koji dosadni naslov
ok
ma nis u opsu bloga
blog ko i drugi
samo je ovaj bolji
ostavite mi puno kommova
momim vas
jako vas volim
i previse
hahaha
ma ja vas obozavam

O mEnI

ime: andrijana( arianne)
prezime: doesn't matter
datum rodenja: 10.08
najbolja frendica: MANUELA i JELENA i LANA
najbolji frend: ivan i juraj i filip
decko: ne
zivim: u svojoj sobi u zagrebu
slusam:
ToKiO Hotel
HiM
My chemical romance
fall out boy
green day
linkin park
paramore
simple plan
mcfly
lordi
avril lavigne
neslusam:
ono sranje od grupe us5
i sva pop sranja
volim:
buraza(njega najvise)
billa
sestru
nou
starke
emo ljudove
svoj mobitel kad ima para na njemu
msn
mrzim:
umisljene kucke
bahate ljude
us5
rihannu
britney
mateu(bahata,umisljena kucka)
najdraza boja: a kaj mislITE
najdraza pjesma:
perfect world
najdrazi parfem:
miss sixty








PJESMICE


ZA TH
zelim jos mnogo godina slusati tvoj glas
ne mjenjaj styling, ti si nam spas
zaboravi na svu muku i tugu i sve sto boli
na danasnji dan samo voli
nedaj da ti itko raspolozenje kvari
sto nisi uspio danas ostvari
neka ti TH bude u glavi
neka cijela Njemacka slavi
i mi u hrvatskoj salvimo ovaj dan
i nadam se da vas dolazak nije samo san

LJUBAV
Jednom si mi rekao
da sam jos dijete
bile su to rijeci koje bole
jer nisi znao da djeca NAJVISE I NAJJACE VOLE!!


POLJUPCI
jos se sjecam
veceri prve nase
te sate srece pamtit cu dugo,
imala sam te samo za sebe
nisam zeljela nista drugo
kad sam zeljela otici
cvrsto si stegao ruke moje
mozda cu jednom to zaboraviti
al pamtit cu vjecno poljupce tvoje


LAZI
setam po plazi
i mislim na lazi
na lazi zasto su nas stvorili
ako nas nisu voljeli
ti si kao stjena
a ja sam kao val
kad se to spoji
ispadne ljubavni par
sjecam se nasih veceri
setnjama plazom
ali i onih grubih i njeznih
rijeci: volim te
a potom ostavljam te

NAJ FRENDICA
ti si tu kad mi treba utjeha
kad sam tuzna
ti m idarujes mnogo smjeha
nikad me nisi izdala
najbolja si frendica i zato ti hvala

DJECA
u sjaju pogleda
u stisku ruke
u malenom srcu sto zbog boli jeca
ljubav je tu u nasoj dusi
i zasto onda kazu da smo jos DJECA?!

StO SlUsAS ?!
rock
metal
emo i scremo
pop
techno
rap
ostalo
  
pollcode.com free polls

ponedjeljak, 30.06.2008.

kaj os?

sta se ti bahatis ha? mislis psoto si lezba da ja nesmijem pisati kaj ocu na blogu
odi davat nekoj curi i nemoj mene jebat u mozak jer cu ti to malo u glavi
rasut po cesti jel ti jasno?
nemoj mi se vise obracat jer si glupa drolja
bez imalo ukusa i mislis posto ja vrijedam pedere
da ti mozes vrijedat mene
e pa draga zaboravi
droljo!!!!
e decki hvala vam na komovima
volim vas i vidimo se sutra
bye
a tebi droljo nis

- 22:51 - Komentari (94) - Isprintaj - #


nedjelja, 29.06.2008.

gay!

ovak:
bili mi jucer na onoj gay paradi i zajebavali pedere
a ovi debili T i F(skinsi) su sa svojim frendovima tukli one pedercine
kaj ce mi u hrvatskoj lezbe i pederi
jebem im majku pedercine
samo blate ljudski rod i nebi trebli uopce zivjeti
da je barem H jos ziv sve bi ih potamanio
pedersko smece
i onda se cude zakaj ih ljudi ne vole
pa samo normalne sramote
mislim da je biti gay nesto naj bolesnije na svijetu
i bas me briga kaj cete sad komentirat da sam glupa jer ne postujem gayeve
al boli me ona stvar za pedercine
ok fakat sam se raspizdila
oprostite na rijecniku
al T i F pravi
sve ih treba poubijat
ajte idem

- 18:42 - Komentari (200) - Isprintaj - #


petak, 27.06.2008.

malo nogometa

sveti club:)
http://komsije2tb.blog.hr/

anđeo zagreba:=)
Dinamo Zagreb

dinamo zagreb ljubav jedina
dinamo zagreb svetinja,dinamo zagreb ljubav jedina

jos jednom dinamo
dinamo zagreb svetinja cijeli Ĺľivot dinamo

dudu, brzo nam ozdravi:)
Eduardo Da Silva

jedan zgodan hrvatski nogometas
Vedran Corluka

po meni najzgodniji nogometas:)
kaka

jos jedan zgodan nogometas al ne tako ko kaka =)
Cristiano Ronaldo

i hr. dream team =)
Dream Team

- 12:21 - Komentari (1) - Isprintaj - #


danas je zadnji dan mog zivota

jebote daans idemo podici svjedodzbu a prosla sam sa 4 stara ce me blago receno ubit
jos s tim da imam 3 iz engleskog ajme najebala sam. oprostitee na rijecniku ali...
jeste skuzili promjenu? vise ne pisem u obliku pjesama dosadno mi je tako pisat
e da imam groznih problema....
ima jedan decko misli mzgodan je i sladak al on me pito za furanja a ja ga ne poznaa m ni 2 sata
pa mi je to malo glupo, pa ne znam kaj da radim.
ne mrem vjerovat da sam vec 8. razred koda sam jucer isla u 1.
svega se sjecam.
hhhh al najvise se sjecam kako sam se potukla sa jednim dragutinom jer me zajebavao
joj mislim da ce me decko zauvijek pamtit jer sam mu nos razbila kuzite u 1. razredu
bila ja jako ratoborna
pa i sad sam takva samo u malo manjim mjerama
kad meni nes nije pravo ja samo dreknem da vidite kak se ljudi useru kad se ja zderem
koda grmi
hahahahahha
ali nemorate se bojati to sam samo ja
hahahahahhahaha
ajte cujemo se

- 12:07 - Komentari (2) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 23.06.2008.

ajme

neznam sta da napisem
osim da me svi zivciiraju
bili mi daans na jarunu
i onak se kupali
i dosli neki
poceli se mi prskat
i ja izasla van iz vode
jer se manuela porezala na kamen
i mi se sad suncamo
i taj neki tony dode uhvati me za ruku i odvuce
u vodu
a joj
kak bi ga zaklala
a bas m ise kosa osusila
joj
ja inace imam plavu dugu kosu
pa muka ziva odrzavat ju
jebote
ok dosta od mene
kommajte mi
volim vas bye

- 19:42 - Komentari (13) - Isprintaj - #


nedjelja, 22.06.2008.

kraj godine!!!!!!!!!!!!!!!!!

yesyesyesto
napokon
sam to docekala
ajme
3 mjeseca odmora
yeij

- 11:07 - Komentari (5) - Isprintaj - #


isuse..................nononononoheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangmadmadmadmad

nononononoheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangmadmadmadmad

- 10:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #


nedjelja, 15.06.2008.

jel vam se svida

yo
kak vam se svida novi dizzac
jelda da je zakon
joj neznam kaj da napisem
osim da me seksualno zlostaljaju
al necemo o tome
imam jednu obavjest za vas
idem na UTAKMICU
U AUSTRIJU
da dobro ste culi
tj. procitali
vodi me buraz
sad smo imali strku da di m ije putovnicA
znate kak sam se usrala
cak sam pocela plakat
da di mi je ptovnica
i onda se sjetih
da sam j stavila
u torbu od laptopa
joj
hhh
aj cujemo se
moram jos nekaj raditr
mislim da cu promjenit dizz

- 15:17 - Komentari (6) - Isprintaj - #


četvrtak, 12.06.2008.

samo naprijed

ovo sta sam danas vidila bilo je predobro
mislim
decki su bili fenbomenalni
nema im kraja
bravo srna bravo olic
nasi junaci
pobijedit cemo mi njih
sve
najbolje bilo kad su onu
'svinju'
izbacili
hahaha
al ono kaj sam vidila bas je bilo gadno
jedan zgodan decko se tolko napio
da nije mogo stajat na nogama
sad sam ja malo pod gasom
al nema veze
onaj decko je tako odvratan kad je pian
i tak idecki su m ibas onak ogavni
al na kraju
kao secer doso je skoro
i zapjevo nam svetinju
haha
odlicni smo
oleoleole
hrvatska
samo naprijed....!"!!!

- 21:47 - Komentari (1) - Isprintaj - #


utorak, 03.06.2008.

danasnje stanje u skolama

kakvo je to stanje u skoli??
mnogi se pitaju
pa da vam odmah kazem
odvratno
mislim stalno nekakve tucnjave nasilje
a najgore produ odlikasi
je rih zadirkuju
cak i tuku
sto mi se odmah zgadilo
jer se tako nebi trebala djeca ponasat
a nisu ni profesori najbolji
msilim jedna nasa profesorica
necu je jer bi se mogla naljutiti
uzasno strogo ocjenjuje
na primjer ja
ja odgovorim za 3 ona mei da 2
jer ja navodno nisam znala dosta podataka
i da sam zamuckivala sto nije
tocno
onda ta profesorca iima svoje miljenike
i nezeli ovima drugima davat bolje ocjene
zatim decki se uzaasno ponasaju prema curama
stalno nas diraju
i tuku
jedan ucenik je jednu curu cak izprebijao
jer nije htijeLA HODAT S njim
mislim
kakvo je to stanje u skolama
ok
bolje da ja prestanem trabunjati
da neb malo ja dobila batina
haha
ajd bok
uzivajte do slijedeckeg posta
ne tako uskoro
bok



- 20:05 - Komentari (55) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 02.06.2008.

it's me


ovo danas je stvarno bilo perverzno
imali smo mali odmor
a jedan sladak decko se okomio
na mene
mislim
poceo me dirat po grudima
i sad vi recite da to nije perverzno
ja iz zezancije pocela
vikat silovanje
i dode profa
i odvede ga kod ravnatelja
a jadan
i onda su mene pozvali
i ja rekla
da smo se samo zezali
haha
oki
to je proslo
kad profa za
kaznu nam stavi
test
molim?!
tak sa ljuta bila na nju
i to je dobro proslo
a tek onda slijedi najgore
izademo mi van
na igraliste
kad od moje fredice simpa vani
ona sva pocrvenila
od srama
i sad on se poceo meni obracat
ja gledam koda je lud
i on mene tam trazio
broj mobitela
i kao da se nademo
ja samo gledam i smijem se
a moja frendica kipi
a ja njemu
znas kaj nedam ja tebi nist
i odem
a jadan decko je totalke sladak
i da nema nje(moje frendice)
odmah bi izasla sa njim
al nisam taka da idem
frendicu prevarit
hhh
kak sam ja dobra
ma je mos si mislit
aj ciao
uzivajte dok jos
mozete



- 15:05 - Komentari (7) - Isprintaj - #


nedjelja, 01.06.2008.

mal' da se oraspoloze ljudi

Pred vjenčanje:

On: "Yes! To! Konačno sam dočekao!"
Ona: "Hoćeš da idem?"
On: "Ne! Niti pomislio nisam na to!"
Ona: "Da li me voliš?"
On: "Naravno!"
Ona: "Jesi li me kad prevario?"
On: "Ne! Zašto uopće pitaš?"
Ona: "Da li me želiš poljubiti?"
On: "Još kako!"
Ona: "Da li me želiš udariti?"
On: "Nema šanse! Nisam takav čovjek!"
Ona: "Mogu li ti vjerovati?"
I sad, nakon vjenčanja, pročitajte ovaj tekst od dolje prema gore!


Bik i lav sjede za šankom i piju. Lavu zazvoni mobitel.
''Da, draga, dolazim'', odgovara lav i brzo popije svoje piće i sprema se otići.
Na to će bik:
''I ti si mi neki lav. Da mene zove žena, ja bih je poslao ma znaš gdje, i
nastavio bih dalje piti s prijateljima.''
''Da'', odgovara lav, ''no, među nama je bitna razlika. Moja je žena lavica, a
tvoja je krava.''


Dođe tip kod svećenika na ispovijed:
- Jako sam zgriješio, oče...
- Reci, sinko...
- Pa, oče, prevario sam ženu s njenom najboljom prijateljicom……
- Pa, kako, dragi sinko….?
- Pa, eto, ona došla u posjetu, mi se zapričali i tako...
- Dobro, izmoli jedan “Oče-naš” i bit' će ti oprošteno.
- Ali, oče, nije to ništa, mazn'o sam i punicu.
- Pa, kako i punicu?
- Pa, eto, došla iza ženine prijateljice, mi se zapričali i tako...
- Pa, dobro sinko, izmoli dva “Oče-naša” i bit' će ti oprošteno.
- Ali, oče, ja sam još zgriješio…. Iza punice došla susjeda, mi se zapričali pa i nju maznuh…..
A svećenik će na to:
- Hajd' ti, sinko, kući dok se mi nismo zapričali !!


Priča o dečku i djevojci...
Djevojka upita svog dečka: Da li si ti zaljubljen u mene?.On odgovori NE. Ona ga upita da li misliš da sam ljepa?.On odgovori NE.Ona ga upita da li sam ja u tvom srcu.on odgovori NE.Zatim ga pita da odem bi li plakao zamnom?. On odgovori NE.Okrenula se tužna da ode od njega.On je na to zagrli i reče joj:ja nisam zaljubljen u tebe JA TE VOLIM. Ja mislim da ti nisi ljepa. JA MISLIM DA SI TI PREKRASNA.Ti nisi u mom srcu TI SI MOJE SRCE.Ja ne bih plakao kad bi me ostavila UMRO BIH.Znali su se 6 mjeseci prije nego što su prohodali.Posvađali su se ali su se i prije svađali te su se zbližili još više.Jednog dana mu je rekla da je bolesna da ima bolest srca.U trenutku ju je zagrlio i počeo plakati.Ubrzo kada je trebala ići na operaciju kada je trebala ući u avion nije se ni pozdravio s njom.Kad je došla opaoravljena s operacije nije ga ni vidjela. Pitala je mamu gdje je a ona joj je odgovorila ZAR NE ZNAŠ KO TI JE DAO SRCE...?


ZNACENJE SATI:

00.00-voli te-ocekuje te velika ljubav
01:01-sljedi ljubav ili bolest
02:02-srest cete se
03:03-puno te voli
04:04-nikad te nece zaboraviti
05:05-ozbiljno ce se zaljubiti u tebe
06:06-pomirit cete se
07:07-vara te
08:08-ljubomoran je
09:09-telefonski poziv
10:10-netko te zeli vidjeti
11:11-plavi decko misli na tebe
12:12-spavat ces sa njim
13:13-crni decko misli na tebe
14:14-zeli tvoj poljubac
15:15-zeli ponovno poceti
16:16-s vama ce se nesto zaplesti
17:17-poljubit ce te
18:18-dugo ce te voljeti
19:19-netko zeli ljubav,a ti ne primjecujes
20:20-ceka te
21:21-svidas se onomu na kog mislis
22:22-vidjet ces ga
23:23-hodao bi s tobom








25 Nacina kako iživcirat mater i cacu

1.Sljed ih svugdje po kući.
2. Muči kao krava kada kažu tvoje ime.
3. Pravi se da imaš amneziju.
4. Govori sve naopačke (unatrag).
5. Zabijaj se u zidove.
6. Govori da se nošenje odjeće protivi tvojoj religiji.
7. Uđi u njihovu sobu u 4 ujutro i govori: "Ah, dobro jutro! Kakav divan dan!"
8. Glasno hrči dok se smiješ i onda se smij još jače.
9. Dok gledaš film čitaj tekst naglas.
10. Iščupaj nekome vlas kose i vrišti :"DNK!!!!!!"
11. Nosi beđ na kojem piše " Ja sam retardiran"
12. Pričaj s olovkom.
13. "Imaj" 20 izmišljenih prijatelja s kojima pričaš svaki dan.
14. Pokušaj se popeti na zid.
15. U javnosti viči :" NE MAMA, NEĆU TE OPLJAČKATI!!!"
16. Guraj si olovke u uši i nos.
17. Neko vrijeme isključuj i uključuj svijetlo i onda usklikni:" Aha.... sad kužim!"
18. Jedi svoju kosu.
19. Drži starce za ruku i jezivim glasom im šapći:" Vidim mrtve ljude..."
20. Dok se tuširaš ili kupaš deri se:"UTAPAM SE!!! POMOĆ!!!!"
21. Na sve što kažu odgovori sa:"Lažeš!!!!"
22. Pravi se da si telefon.
23. Pokušavaj plivati na podu.
24. Kucaj im na vrata cijelu noć.
25.Roditelji su dobili živčani slom,kupi im za godišnjicu braka putovanje u ludnicu na Rab.






Kletve


:Dabogda imao 100 kćeri pa cijeli život za tampone radio
Dabogda ti na tastaturi radili samo Ctrl Alt i Delete
Dabogda ti djeca u rikverc hodala.Dabogda te mater kukom po Neretvi tražila.
Dabogda ti mama prdnula na roditeljskom.
Dabogda ti stolar odijelo krojio.
Dabogda ti svi plakali, samo ti pop pjevao.
Dabogda ti sve pocrnilo, samo ti oči pobijelile.
Dabogda te mama u pljeskavici prepoznala.
Dabogda ti mama u strujnom kolu igrala.
Dabogda ti žena bila stonoga i cijeli se život morala j****i za cipele.
Dabogda ti djeca bila avioni a ti cijeli život morao raditi za kerozin.
Dabogda te pun sanduk žita silovao zrno po zrno.
Dabogda ti grom kuću pokrivao !
Dabogda ti majka oči u ćevapu prepoznala !
Dabogda ti se razlomci ne pokratili.....
Dabogda ti djeca bila atomski fizičari.
Dabogda da ti djeca na tebe lice!
Dabogda zalutao u liftu.
Dabogda imao proljev i kijavicu u isto vrijeme..
Dabogda ti grob izbacio kosti.
Dabogda ti djeca blejala.
Dabogda ti mesar mrtvozornik bio.
Dabogda ti ulje bez getribe ostalo.
Dabogda ti mater s p**ke kosu na glavu sadila.
Dabogda ti svi zubi poispadali, osim jednog da moraš patit od zubobolje.
Dabogda ti vatrogasci kolo oko kuće zaplesali!
Dabogda ti se u kući sve osušilo osim veša!!!

- 14:57 - Komentari (6) - Isprintaj - #


umro je!!!

vise ga nema
mali moj gigi
dat cu vam sliku
pregazio ga je auto
micek moj mali
kme
sta cu ja bez njega
glupa baba
jednom al samo jednom
joj dam da ga prosesce
i naravno ona mora zajebat cijelu stvar
on me je jedino razumio
haha
mozda zato jer nije mogo pricat inace bi me
i on kritizirao
svi me kritiziraju
kako jadno
aj budem stavila slike
ajme
kako se
jadno osjecam
bas onak ogavno
fuj
ajd cujemo se

- 14:53 - Komentari (8) - Isprintaj - #


e sad da kazem nekaj

evo ovako ja sam si slucajno izbrisala stari blog
vidi se da sam plava
haha
pa ovako
ja cu sad premjestiti sve sa starog bloga na ovaj
pa kommajte
samoda kazem
kaj je bilo na onoj veceri
niasm bila najmlada
bilo je super
s tim da su bili neki rockeri
tam na veceri
haha
pa smo se zajebavali
ha dobro
sad da ja nekaj napravim
ok
bye
cujemo se

- 14:35 - Komentari (30) - Isprintaj - #


Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.