Odakle krenit....
od početka naravno.
Od 1965.g.do 1975.g. se puno toga ne sjećam sve u blicevima
1975...mala,sretna,bezbrižna,razigrana..bez planova i predrasuda.
Upisala sam se u Rukometni klub Dalma..nas par u šangajkama i majici na trešnjice..svaki dan smo je prali da bi bila spremna za novi dan.
Treniralo se na igralistu gdje je sad Koteksov prodajni centar..sat vremena neizmjerne sreće u iščekivanju čaja u metalnim zdjelicama koji ce nas ozdravit za sutra...tako iz dana u dan,nove djevojcice su dolazile,neke bi ostale a vecina ne ..prirodna selekcija svojevoljna!
Godine su prolazile ..mi smo rasle.zavrsavale skole u koje su nas klubovi upisivali da bi mogli izostajat..sve zbog treninga i utakmica.Ja sam završila Mate Golem/ galanterija,tad mi je bilo svejedno čak sam se osječala važno i privilegirano kako je meni super i sve lako.
Krenula su putovanja po cijeloj Europi...ne postoji drzava gdje nismo bili..sa danasnjeg stajalista blagoslov..a kako sad do Zagreba doc?!Svako putovanje ili odlazak na pripreme su mi ostale urezane duboko u sjecanje do najsitnijih detalja..kao film da gledam..jednom cu i to sve na papir stavit.
Osvajanje Kupa kupova 1984.bio je vrhunac za nas.za mene.za rukomet u Splitu.
1985.krecem balunom za kruhom.ali vec naceta ozljedama sve je bilo vise kao izlet nego posao koji sam trebala odradit a svi znamo na izletu ne zaradis nego malo jos i potrosis. Eto tu nisam imala sreće iako su se prilike gomilale ali za mene nedostižne.
1987 vratila sam se kuci .udala se i rodila.
Sad postaje jos zanimljivije!:

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.