subota, 28.04.2007.

ewo vam ga na

ewo pošto nisam bila zadovoljna sa starim postom idem novi pisat
......................................................................................................................................
napisat ću pjesmicu.o nekome sorry čupavi.
nije da ti kradem ideje...znam i ja pisati pjesme................
posvećeno zna se kome
....
...........on je sladak
tajnovit.......
dvosmislen.....on je onaj ...........koji...
me ...........uzbuđuje....
koji me tjera da .......drhtim.....
zašto .........baš on.....
neznam........
očito je bilo .........suđeno...
rijetkost je to......
majca..........
njegova isprano siva
u meni .........
budi znatiželju
volju za
avanturama............
želju...........
za oslobođenjem strasti..........
zabranjeno.
voće mi u ovom.trenutku ne predstavlja neku ulogu.......
volim ja to........
voli i on............
puna
opojnih mirisa....
drhtim .............sama na cesti....
vraćam se u
onaj čaroban trenutak.....
kada su ........
naše usne
bile spojene.....
kada smo
jedno za
drugo disali...
jedno se ...........
drugom tajnovito smješkali....
onako čisto bezobrazni
ispitivali zabranjene zone.......oh
noć.....
ugoda....
toplina.....
isisali ..........smo jedno iz drugog energiju.........
bilo je .......divlje..........
ispunjeno .........valovima.......
ozvučeno ..........dodirima........
sjaj u našim .....očima..........
govorio ..je sve
taj divan ........feling
kada bi ga samo mogla okusiti.....još samo jednom......
jedino što je ostalo na meni je .........................
njegov parfem .........

zadovoljan?????pusa mr. bis3

- 00:42 - Spread your wings ( ukupno: 3) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.