nedjelja, 21.01.2007.

Grlogasci

Taj naziv uptrebljava moja majka za VATROGASCE jer kada god imamo skupštinu moj tata se nažlempa gemišteka...Uglavnom ovaj post posvećujem njima.....danas smo imali godišnju skupštinu di prolazimo kroz događaje od prošle godine itako kroz nekih 12-tak točaka.....moeram se pohvaliti.....ja sam već grlogasac skoro 6 godina još 4 i diploma stiže.....weeeee.....dakl kada je naš predsjednik rekao sve šta ima i kada smo poslušali himne obe ....došli su ovi sa folklorom i plesali....bilo je čak ok kolko sam uspjela pratit...naravno bile su tam i moje dve susede i plesale koje su stare ko i ja ali one imaju vremena za takve ja nemam jer sam veći dio u zg-u tak da me te stvari trenutačno ne zanimaju sad moram kulje ispravit.......dakle na nastavku na meniju je bilo žderanje koje sam nažalost morala izvršit ali nisam jela meso...ha ha nemreju oni mene...........Karlu bu.....lol.......i tak bila je organizirana tombola koja je inače bila za zakladu ANA RUKAVINA i bilo je izvlačenje.....ja sam imala broj 56 i dobila sam u prvom krugu nekaj za traktor i rukavice a u drugom sam dobila 2nagradu neki radio sa cd-om naravno bilo je komentara poput stiglo je to u prave ruke.....nekak nam se društvo tijekom godina pomladilo...a i dost nas je napustilo....JA SAD TRENUTAČNO SVOJIM VATROGASCIMA ILITI GRLOGASCIMA ŽELIM GODINU BEZ POŽARA I PUNO ZABAVI POPUT OVE DANAS.........ŽIVJELI VATROGASCI.............partySlibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

- 15:26 - Spread your wings ( ukupno: 6) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.