petak, 05.01.2007.

Jebada oko kičme,Zg

puknucuDa,da sam se vi smijte.Mene je ovih dana pratila neopisiva bol u kralježnici i to od jebenog sjedenja za kompom.Postala sam jebeni ovisnik o netu a to ne želim,ne želim se pretvorit u staru usidjelicu koja više nezna ni kaj se događa oko nje.Naravno za bol u kralježnici tj. trtici okrivila sam svoje nepreželjeno pranje suđa.Naime to je nešt šta ne volim raditi nikada,ali baš nikada.Tetka mi se naravno smijala jer je znala pravi uzrok moje boli.Stoga dok sam se ja previjala od boli nekako sam se natjerala na distancu od kompa......deadA tako mi je falio..........Kda me konačno prestalo bolit bilo je to takvo olakšanje.Ufff A sad da prijeđem na iskustvo susreta sa Lovrom u zg-u da sad ne pišem previše imate na njegovom blogu detaljno ispričano.Jebite se bi ja vas vidla sa bolovima.....Ne sad mi je najmanje potrebno da se ponovno previjam.......ewo vam link:) pa čitajte do mile volje a ja idem što prije od ove elektroničke zvijeri.Salutmahpozdrav od šašave

Ps:istina je da se bojim časnih i popovi mi baš nisu nešt.......rolleyes

- 18:28 - Spread your wings ( ukupno: 6) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.