...DROP DEAD...fresh til death...

utorak, 19.09.2006.

ThE Poison

Napokon!!!!nju post!!!!bit će kratak!!!ha ha ha ha ha
ovak da krenemo danAS ću vam pisat...ma čitaj...DALJE!!

JESAM LI JA FAN???

JESAM LI JA FAN MY CHEMICAL ROMANCEA???

Ja mislim da jesam
CD-i koje imam:three cheers for sweet revenge i i brought you my bullets you brought me your love
konstatno ih slušam...
pa zaključite sami jesam li fanek..!!!


JESAM LI JA FAN HIMA???

Definitivno....
obožavam ih....
sve(skoro) cd-e imam osim dark lighta


JESAM LI JA FAN BULLET FOR MY VALENTINEA???

zasad jesam
il nisam
mislim imam sam jedan cd-the poison
pa....
al orginal...nadam se da to vrijedi...
he he


IIIII,,,,,,,,,,,,,,neda mi se vishe to su mi 3 najdraže grupe za ostalo pogledajte u boxu

sam da vam kažem da novi post možete očekivat tek za jedno 2-3 tjedna
ne pitaj zašto,sam da kažem da nisam u nikakvoj kazni nego mi se bash neda
pozdravljam vas sve koji mi vjerno ostavljate komentare,posebno sarzzle il kak se to već pishe jer sam danas neposredno prije pisanja novog posta bila na njezinom blogu i nisam mogla ostavit komentar,neznam zakaj vidim da su svi drugi to normalno ostavljali,nemam blage,zato sorry nisam ja folt
ajd ljudi ljubim vas sve
kisssach

- 10:44 - ...pohvale... (58) - trošit boju za kiss&pozz.haha -

petak, 08.09.2006.

DaNcE oF DeAth

Napokon sam i ja dosla na blogove i udostojila se napisat novi post
pa da krenemo...

Ugl škola je počela i meni nije dobro zato kaj ja školu mrzim.Ovog puta vam neću stavljat nikakav članak o Bullet For mY valentineu zato kaj ga nemam.Zahvaljujem se svima na ostavljenim komentarima,zaaakon ste ljudi...Ja sam si napokon nabavila The Poison od bulleta i prezakon je.Ja nemam baš neke pretjerene inspiracije za pisanje posta zato kaj se niš pretjerano zanimljivo ovi par dana nije desilo.E da teta ria
zahvaljujem na silnim komentarima koje si mi ostavila.Obečajem odužit ću se vjerojatno kad na palmi rodi jabuka.To je od mene za danas sve,ljudi čitam vas,komentiram al novi post ne očekujte tako skoro,jer nemam baš vremena otkako je počela škola.
PUNK'S NOT DEAD!!
il jos bolje ono kaj priliči meni
METAL'S NOT DEAD

sorač ljudeki kaj me neće bit tak long
al odužit ću vam se ja
okejček???
kisssaččč!!!!

- 15:16 - ...pohvale... (42) - trošit boju za kiss&pozz.haha -