[volim_poslušat]-----

sve vezano za mjuzu koju slušam, i još nešto extra, nalazi se na mom last.fm profilu.

'till i come

17:39, 31.12.2005. (subota)

Evo da napišem nešto već jednom.. za početak sretna vam svima Nova godina, nadam se da ju nećete provesti sami kod kuće nego sa prijateljima, društvom, dragom/im.. mi smo se dogovorili slavit kod frenda, pa kasnije malo otić do grada, navodno će radit kafići kao i inače.. ja nosim svoje zvučnike sa subwooferom a frendu nema nikoga u zgradi tako da ćemo se daleko čut.. :) bit će ludo..

i takoc.. kupio sam si mp3 player od 512mb jučer.. solidan je, a uz standardno mp3/wma/snimanje ima i fm radio unutra, sve-u-jednom.. :) već sam si stavio sve što mi treba, let3, ATB, Benassi, Tiesto.. ove slušalice koje sam dobio sa playerom imaju užasan zvuk pa sam mislio da je do playera, al kad sam stavio moje vjerne philipsove zvuk mi je isti kao na starom CD playeru.. jednostavno fenomenalan..

neki dan sam skinuo par albuma od ATB-a, njemačkog producenta i DJa.. ima dosta dobrih stvari, a iako je njegova muzika karakterizirana kao "trance", skoro svaka stvar je popraćena solidnim vokalima a pjesme zvuče dosta chill-out.. sve u svemu not bad..

čujemo se onda u 2006., sve najbolje i sretno vam bilo!

komentiraj (59) - link na post

Sretan Božić!

13:31, 25.12.2005. (nedjelja)

Eto pošto su sad blagdani i dani sveopćeg veselja želim svim blogerima, blogericama i blogeričicama sve najbolje za blagdane! Nadam se da će svi imati puno zdravlja, čestitki i darova. Sretno!

komentiraj (20) - link na post

flajt siks for fri

22:45, 18.12.2005. (nedjelja)

Tijs Verwest, poznatiji kao DJ Tiësto. Najbolji DJ i producent prijašnjih nekoliko godina. Mnogi kritiziraju njegovo producentsko umijeće, ali jedinstveni DJ stil kojim zapali publiku mu je nenadmašiv. Dok su mi njegove stvari pri slušanju kod kuće dosta dobre - neke odlične a neke pomalo monotone i nemaštovite - ove subote (16./17. 12.) sam se osobno uvjerio u Tiëstovu moć.

Počelo je negdje sredinom 10. mjeseca, kad sam na Tiëstovom siteu pronašao link na Tiësto Central Eastern Europe Tour, koji je najavljivao Tiëstove partye, bolje rečeno koncerte - na području nama bliskih država, kao što su Mađarska, Češka i Poljska. No, tada nije bilo nikakvih naznaka o sličnom happeningu na području Hrvatske. Tek kada sam na extraordinariijevom blogu ugledao vijest o dolasku majstora u Zagreb, srce mi je jače zakucalo i shvatio sam da na taj datum ja jednostavno moram ovako ili onako biti u Zagrebu.

Fast-forward do THE dana. Nakon sveopćeg nagovaranja stare od strane cijele mase ljudi, (seke i mene) ona popušta te pristaje na vožnju do zegea. Na kraju zbog određenih problema su autom išle seka i njena frendica kiki, a draga i ja busom (povratna dođe samo oko 120kn ako si srednjoškolac). Dolazimo oko jedanaest i nešto sitno, jer pametni šole nije išao autoputom. Tako dolazimo do VIP ulaza, čuvar detaljno pregleda moj lijevi džep jakne koji je sadržavao 2 fotića, dvostruko zapakirani sendvič, mobitel, novčanik, kapu i još par sitnica. Obožavam mučit čuvare.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Unutra je u temperatura bila samo par stupnjeva iznad vanjske, pa smo jakne ostavili tek negdje oko ponoći, te se malo zagrijavali.. na mjuzu ofkors. Nakratko smo uhvatili DJ Baburu, taman prije nego je prepustio opremu (koja se primarno bazirala na CDima) DJ LeBlancu. On je svojim setom solidno zagrijao publiku, koja se oko ponoći još uvijek formirala, da bi oko jedan sat Paviljon 1 zegeačkog Velesajma već bio solidno popunjen - ako se ne računa rubni prostor sa obje strane, koji je unatoč kvalitetnim videozidovima zjapio prazan. Što se VIP ulaznica tiče, tih 30kn se ipak moglo uštedjeti - već oko ponoći su redari maknuli ograde koje su dijelile VIP i regularan prostor te je cijeli prostor postao jedinstven a razlika u cijeni bačena u vjetar.

I tako.. u publici se nekoliko puta čulo TIËSTO! TIËSTO! TIËSTO! TIËSTO!, da bi mr. Holanđanin svoj set u mraku započeo oko 1 i 20, tj. kasnio je sat vremena, no nisam bio od početka partya tako da neznam je li to zbog toga što su i ostali kasnili. Nakon što je TIËSTO! TIËSTO! TIËSTO! TIËSTO! krenuo sa setom, počeli su raditi i VJi koje nisam uspio vidjeti ali su svoj posao odradili solidno. I tako je TIËSTO! TIËSTO! TIËSTO! TIËSTO! vrtio svoj set, koji je sadržavao i neke stvari sa njegovog zadnjeg mix-albuma In Search of Sunrise 4, kojeg se nisam previše naslušao jer sam ga tek nedavno nabavio. Nažalost tek 2 sata kasnije je pustio prvu stvar koju je sam producirao.

Image Hosted by ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lethal Industry. Pravi fanovi su odmah shvatili o čemu je riječ, a oni drugi su shvatili da se sprema nešto veliko. Veliko sa malim eliko al velikim V. Nedugo nakon Industrya je krenuo Just Be.. Lyricsi su bili, kao u spotu, ispisivani na monitore/videozidove.. publika gori.. al kada su krenuli orkestralni taktovi Adagio For Stringsa.. sveopći delirij.. ruke u zraku.. hmm da.. :) a onda nakon njih beat.. nadao sam se da traje što dulje.. onda je Tiësto smanjivao tempo dok stvar nije stala.. Kratki odmor.. zatim ako se dobro sjećam, Forever Today, bez orkestralnog uvoda.. Prošao je nekako brzo da bi ubrzo došao njegov veliki instrumentalni hit Traffic.. ne postoje riječi koje mogu opisati taj doživljaj.. Što je najbolje prije Lethala sam bio umjereno pospan i s dragom sam sjedio jedva uopće prateći koncert a kad je počeo "the big thing" činilo mi se da sam se tek probudio.. da bi nedugo nakon traffica Tiësto završio svoj show sa.. a čim drugim nego sa..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

FLIGHT 643 !!!! Tiëstov prvi veliki hit i jedna od njegovih najvećih instrumentalnih "brijačina", koja je dobila i svoj "Love's On Fire" vokalni remix koji pak baš i nema veze sa originalom.. :) i tako.. uzbuđenje ne na vrhuncu nego iznad vrhunca.. Masa je doslovno poletjela.. Reflektori stvarali jedinstvenu atmosferu.. Jednostavno nenadjebiva završnica.. n e n a d j e b i v a..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Oko 4 i pol je počela Lucca, zgodna DJ-ica, navodno među najljepšima na svijetu a ni DJanje joj nije loše.. No tamo smo ostali kojih pola sata a zatim se išli van odmarat.. Kupio sam si jedan hot dog u štandu te se odmarao sa Teičicom.. I tako je kraj partya došao dosta brzo, svjetla se upalila pa smo malo gledali sve te partijanere.. bio neki muški (valjda), sav u nekoj sintetičkoj ljubičastoj šljokičastoj dugoj haljini, u paru sa brijačicom koja je nosila mini-minicu, šlapice i mini-topić.. fora kombinacija ;)

Draga i ja smo doma došli oko 11h, a ovi u autu par sati kasnije.. sve u svemu ovaj party-koncert ću jako jako dugo pamtit i iako mnogi sumnjaju u Tiëstov talent i kritiziraju ga kao osobu mora mu se priznat da ima rijetki "dar" za pokrenut i animirat masu ljudi i dovest je do takvog vrhunca.. Jednostavno rečeno, Tiësto nije samo nakupina autorskih i mix-albuma, CD i 12" singlica, on je Tiësto, DJ Tiësto.

komentiraj (16) - link na post

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

-----[kontakt]
ICQ: 840596821 naopačke
škola: gamad
selo: dramalj
mob: vip/181-1919
e-mail: sirius vrm et đi-mejl točketina kom
-----[hit counter]

eXTReMe Tracker
-----[buttons]

Get Firefox!
Get Thunderbird!
HTML i CSS tutoriali