< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


BannerManija
šanac
avatari i banneri


Ime:Luka
Prezime:---
godina:12
Bavim se košarkom
treniram za KKšanac

Ovo drugo nije bitno...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Evo slika nekih iz mojeg razreda

Malo mjuze:


I wanna fuck you
Uploaded by makavelidu87


eminem ft 50 cent - the RE-UP
Uploaded by niels


compil de ouf - linkin park
Uploaded by niels











nedjelja, 15.04.2007.

evo novi post ali bez titla...

Evo cijele ove praznike proveo sam kod bake na selu......hm...da bilo je OK!ali falilo mi je ovo moje društvo,normalno nisam ni trenirao ali sutra ću 100% doći na trening!Evo sada sam se vratio iz grada bio sam sa Franom mojim frendom on je skater(ZAKON) učio me neke fore....,ali dok to meni uđe u glavu!I evo novosti kupio sam si vipovu sim karticu ali nemogu je staviti zato što mi je mob. dekodiran pod vlasništvom T-mobile-a.Ah da znam sve druge dekodirat osmi nje???radi se o Nokiji 6233!Zapravo radi se o nekom bb5 modelu pa ak to neko zna dekodirati nek mi se javi!!!Sljedeći post napisati ću sa 200 komentara!Hvala puno ovima koji su me komentirali ja vas sve volim i dalje čitam!
P.S.Svi oni koji igraju BITE FIGHT neka kliknu na ovo!Moći ćete što god hoćete a nećete morati plaćat pretplatu Samo jedan klik



| Ajde još malo do 200 pa novi post (222) | print | # |

<< Arhiva >>