išli smo putem, put je bio dug, shvatismo kasno da je put krug

09.08.2010., ponedjeljak

Jednom su životinje odlučile da moraju poduzeti nešto herojsko kako bi rješile probleme Novog svijeta, pa su osnovale školu. Prihvatile su nastavni program koji je obuhvaćao plivanje, trčanje, penjanje i letenje. Da bi pojednostavnili poduku, sve su životinje učile sve predmete.
Patka je odlično plivala, bolje od svog učitelja, i dobivala je odlične ocjene iz letenja, ali je slabo trčala. Budući da je loše trčala, morala je ostajati poslije nastave i odustati od plivanja kako bi vježbala trčati. To se nastavilo sve dok njezine opnaste noge nisu bile već jako ozlijeđene, pa je i u plivanju bila samo prosječna. Ali u školi se prihvaćao prosjek, pa se, osim patke, nitko zbog toga nije zabrinuo.
Zec je u početku trčao najbolje u razredu, ali je doživio slom živaca jer je loše plivao.
Vjeverica se izvrsno penjala dok nije doživjela frustraciju na nastavi letenja gdje ju je učitelj prisilio da keće sa zemlje prema gore, umjesto s vrha drveta prema dolje. Osim toga, istegnula je mišiće od prevelikog napora, pa je dobila trojku iz penjanja i dvojku iz trčanja.
Orao je bio problematično dijete koje je trebalo jako disciplinirati. U penjanju bi stigao na vrh prije svih ostalih, ali se pritom koristio vlastitim metodama da to postigne.
Na kraju godine je jedna nenormalna jegulja, koja je izvrsno plivala, ali je znala i trčati, penjati se i letjetii, imala najviši prosjek i proglašena je najboljom učenicom.
Prerijski psi nisu išli u školu i borili su se s poreznicima, jer vlasti nisu htjele uvrstiti kopanje i rovanje u nastavni plan. Dali su svoju djecu za naučnike jazavcu, a poslije su se udružili s krticama i mrmotima te osnovali uspješnu privatnu školu.

Životinjska škola, R.H. Reeves

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.