Život s Crohnom

nedjelja, 31.03.2019.

Pozitivan stav!

Pozdrav svima!
Vjerujem da vec dosta vas zna sto su autoimune bolesti, za one koji neznaju autoimune bolesti se dogode kada vlastiti imunitet napada zdravo tkivo. Tj misli da je bolesno, ali je ubiti zdravo.
Ok, gospodin Crohn se nastanio u nasem probavnom traktu. I Ulcerozni kolitis, naravno. Dosli su kod nas u tijelo i određuju koju hranu ćemo jesti, sto odgovara crijevima, organima itd a sto ne. Hmm, dosta "razmažene bolesti", zar ne? :D Te im ne odgovara ovaj lijek, pa onaj. Pa onda nas pokusavaju "izluditi" jer rade tamo neke bolove. Dovedu nas do operacija, kriticnih itd. Pa sve da čak moramo imati stomu (otvor gdje se stolica prazni u posebnu vrecicu). No onda kad prokuzis te bolesti počnes regulirati prehranu, pretrazivati sto tocno ta bolest "voli" ili "ne voli" itd. Pa onda krenes s meditacijama, sto njoj naravno ne odgovara, muzikom i svim pozitivnim stvarima. Odnosno odvraćas misli s te bolesti. Crohna i kolitisa nema i tek kad počnete ignorirati bolesti (naravno u tome mislim da koristimo terapiji, i sve ostalo sto uz to ide) zivot ce svakim danom biti sve ljepsi. I kad možda i krene nizbrdo brzo cete se vratiti u bolje stanje, ali samo optimizmom! d

- 20:20 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 26.03.2019.

Samo pozitiva!

Pozdrav svima!
Kao tinejđerka sa svojih 15 godina zavrsila sam na prvoj operaciji. Naravno tada nisam ni znala o kakvoj je bolesti rijec. Probudila sam se nakon 5,6 dana sa puno drenova i ostalih stvari. Nakon nekog vremena bila sam sve bolje i bolje, tada su rekli da sumnjaju na Crohnovu bolest. Prvo nisam shvaćala kakva je to bolest i dali ima lijeka, krenula sam pretrazivati na internetu. Saznala sam svakakve stvari i nisam htjela vise citati. Za oko godinu dana su otkrili bolest i od tada zivim zivot punim plućima, nedam da me netko uznemirava, da su oko mene negativni ljudi itd. Naravno, jako jako puno mi je pomogla grupa za oboljele od Crohnove bolesti i Ulceroznog kolitisa, tamo su prepozitivni ljudi i jako velikog srca, ovim putem ih sve pozdravljam :)

- 17:53 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 19.03.2019.

O Crohnovoj bolesti

Crohnova bolest mi je dijagnosticirana 2015. Godine. Prije nego sto je otkrivena, razvilo se puno komplikacija. Od perforacije crijeva, septičkog šoka itd. Jednom riječju krenula je moja borba za život. Nakon godinu dana, pregledom su otkrili Crohnovu bokest. Za sve one koji neznaju, Crphnova bolest je bolest cijelog probavnog trakta, naravno bolest ima i remisija (mirovanja) dobro pogođenom terapijom bolest se može staviti pod kontrolu. Nakon par godina mi se dogodila i druga operacija gdje su mi postavljenje dvije stome. Odnosno otvori (crijevo) gdje mi se crijevni sadrzaj prazni u posebnu vrecicu. No, to mi nije bilo strano jer sam i prije 5 godina isto imala stomu. Sada nakon druge operacije sam puno bolje, no Crohn se opet pojavio u tankom crijevu, trenutno očekujem biološku terapiju i vjerujem da cu biti u remisiji :)

- 16:17 - Komentari (5) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 18.03.2019.

Pozdrav svima!
Moje ime je Nina i na ovom blogu ću pisati sve o svojoj bolesti, tj Crohnovoj bolesti. Nadam se da cu pomoći svima s upalnim bolestima crijeva :)

- 11:49 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2019 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2019 (2)
Ožujak 2019 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi